Версия за печат

00210-2012-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул. "Г. С. Раковски" № 102, За: Милена Цонкова, България 1040, София, Тел.: 02 98592703, E-mail: m.tzonkova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и управление на собствеността"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Министерство на финансите.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 102
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на 85 броя монитори и 3 броя непрекъсваеми токозахранващи устройства за нуждите на Министерство на финансите

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17144.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 6 от 15.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДОГ-154 История / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства за нуждите на Министерство на финансите
V.1) Дата на сключване договора
13.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Стоун Компютърс" АД, ЕИК - 121442617, ж.к. Дианабад, ул. "Апостол Карамитев" № 2, България 1172, София, Тел.: 02 9657033

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4692 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История ДОГ-153 История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на монитори за нуждите на Министерство на финансите
V.1) Дата на сключване договора
13.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Диджитек" ООД, ЕИК - 030007837, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3, България 1784, София, Тел.: 02 9740900

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12452.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Част от техниката заложена в документацията е по: 1. Оперативна програма "Техническа помощ" - /3 броя 10" и 12 броя 15" преносими компютри, 14 броя принтери и 1 брой цветно мултифункционално устройство (принтер/скенер/копир)/ изисквания за мерки за публичност: Всеки доставен артикул следва да има лого/стикер, указващ че проектът се финансира по ОПТП, съфинансира от ЕС, чрез Европейския фонд за регионално развитие. За да бъде изпълнено това изискване е необходимо да бъдат използвани следните задължителни елементи за визуализация: - Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС, в съответствие с графичните стандарти, установени в Приложение I към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г.; - Пълното наименование на ЕС - "Европейски съюз"; - Пълното наименование на ЕФРР - "Европейски фонд за регионално развитие"; - Слоганът на ЕФРР, подчертаващ получената добавена стойност на финансирането от ЕС - "Инвестираме във вашето бъдеще"; - Логото на Оперативна програма "Техническа помощ", съдържащо наименованието на програмата; - Логото на НСРР, съдържащо наименованието на Националната стратегическа референтна рамка; - Електронният адрес на Единен информационен портал за обща информация за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС в Република България - www.eufunds.bg; - Наименованието на проекта "Техническа помощ за обезпечаване на разходите за доставка на оборудване, което да подпомогне изпълнението на функциите на Сертифициращия орган" и номера на договора за предоставяне на БФП: Договор № 37/29.08.2011 г. Гореизброените мерки за публичност могат да бъдат намерени на интернет адрес: http://eufunds.bg/document/1030 - лога, приложими по проекти, изпълнявани по ОПТП (във векторен формат); линк за сваляне в електронен формат: http://eufunds.bg/document/1030. 2. и по Оперативна програма "Административен капацитет" Изпълнителят по договора следва да постави необходимите символи за визуализация и публичност, като задължително трябва да е налична следната информация: - че проектът се изпълнява по Оперативна програма "Административен капацитет"; - че проектът се съфинансира от ЕСФ. По конкретно, изпълнителят следва задължително да постави върху доставения сървър стикер на видно място. Препоръчителният размер на стикера е 9 на 5 см. Негови задължителни елементи са логото и слогана на Европейския съюз, на Европейския социален фонд, на ОПАК, както и номера и наименованието на проекта, последвани от изречението: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европeйския съюз чрез Европейския социален фонд”. При изработването стикера е задължително да се спазват шрифтовете, размерите и цветовете, съгласно Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията. На изпълнителя ще бъде предоставен образец на стикера.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор