Версия за печат

00851-2012-0002

BG-Пирдоп: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пирдоп, пл. Тодор Влайков 2, За: инж. Пламен Господинов, Република България 2070, Пирдоп, Тел.: 07181 5242, E-mail: obshtina_pirdop05@abv.bg, Факс: 07181 5701

Място/места за контакт: Община Пирдоп

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pirdop.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: ОбщинаДруго (моля пояснете): Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмета на поръчката включва: “Избор на изпълнител за извършване на финансов Одит на проекта” по проект: „Интегриран воден проект на гр.Пирдоп "Изграждане на ПСОВ с извън площадкови съоръжения и мрежи, доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа с реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Пирдоп, община Пирдоп
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяване на финансов и счетоводен одит на проекта от фирма или експерт счетоводител. Одиторът/експерт-счетоводител ще трябва да провери дали всички разходи, представени в междинния и финален финасов доклад са реално извършени, точни и допустими. Одита трябва да приключи с изготвяне на два одитни доклада. Одиторските доклади се изготвят в съответствие с Международните одиторски стандарти. Задължителните елементи на съдържанието на одиторските доклади се определят в Международните одиторски стандарти. Одиторският доклад включва най-малко следното: - дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление, т.е. дали средствата са изразходвани икономично, ефективно и ефикасно. С оглед постигане на увереност, че операциите са изпълнени съгласно изискванията на националното и европейското законодателство, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на бенефициента в контекста на изпълняваните одиторски процедури. - проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта бенефициентът е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. - изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проектът, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. - напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): за постигането на увереност за спазването на изискванията на Договарящия орган по оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” - спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: - всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване: - проверка на докладваните нередности: - слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин: - исканията за средства, подадени от бенефициента, са точни, пълни и са във формат, изискван от УО: - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред - счетоводни системи и осчетоводявания - проверка за двойно финансиране - проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи - мерки за информация и публичност

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стратегия за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Методология за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 465170 от 16.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-38 История / Обособена позиция №: / Заглавие:“Избор на изпълнител за извършване на финансов Одит на проекта” по проект: „Интегриран воден проект на гр.Пирдоп "Изграждане на ПСОВ с извън площадкови съоръжения и мрежи, доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа с реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа"
V.1) Дата на сключване договора
08.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Обединение одит евро програми - 2012", ЕИК 176300026, район Красно село, ул. "Хайдушка гора" 38, ет. 1, ап. 1, Република България 1680, София, Тел.: 02 8180841, E-mail: Ylena@mbox.contact.bg, Факс: 02 8180842

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води” по Процедура: Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10000 е.ж.” с референтен номер BG161PO/005/10/1.11/02/16

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор