Версия за печат

00447-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на сървъри за регистрите водени от Агенция по вписванията"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, ул. Елисавета Багряна 20; Бизнес парк София, сграда 11Б
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за еднократно изпълнение в срок до 40 (четиридесет) дни от датата на подписване на договора и включва доставка, инсталиране, обучение за работа, въвеждане в експлоатация, гаранционен и извън гаранционен сервиз на доставената техника.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30234500

Описание:

Носители за съхраняване на данни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на 6 /шест/ броя сървъри за нуждите на Агенция по вписванията.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изисква се гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва след приключване на работата, подписването на двустранен приемо-предавателен протокол и представена фактура. Плащането се извършва по посочена банкова сметка на изпълнителя с срок от 10 работни дни, след представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато не е приложен договор за създаване на обединение/дружество/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни, физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение/дружество/консорциум, изброените по-долу изисквания по т.т.3.3, 3.4 и 3.5. ще се прилагат за обединението/дружеството/консорциума като цяло. В случай, че участникът участва като обединение/дружество/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: да покрива предмета на настоящата обществена поръчка; да е определен представител, който ще подписва документите; да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора по настоящата обществена поръчка; да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; Когато не е приложен договор за създаване на обединение/дружество/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 300 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Участникът да е изпълнил минимум три договора през последните три години (завършени най-късно до датата на обявяване на настоящата обществена поръчка) с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка – доказва се със списък на договорите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.06.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие трябва да бъде преведена по банков път по следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.07.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.07.2012 г.  Час: 15:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ