РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София Козяк 1
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
33183100, 33162200, 33162000, 33141750
Описание:
Ортопедични имплантанти
Инструменти за операционен блок
Уреди и инструменти за операционен блок
Изкуствени стави
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1816533.56 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: качество на предлаганите продукти; тежест: 25
Показател: срок на доставка; тежест: 25
Показател: предлаганата цена за изпълнение на поръчката; тежест: 25
Показател: срок на разсрочено плащане; тежест: 25
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 3 - 003349 от 07.01.2009 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: VII-40-275 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Джи Ес Евро - България" ЕООД, ЕИК 121410904, гр.София 1000, ул. „Гурко” № 64, България 1000, София, Тел.: 02 9815018, E-mail: jsevro@mtel.net, Факс: 02 9810540
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 142957.69 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: VII-40-277 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Медилон" ЕООД, ЕИК 121600953, гр.София 1680, бул. „България” № 98, бизнес сграда „Астра”, вх.Д, ет.2, офис 4Д, България 1680, София, Тел.: 02 9589787, E-mail: info@medilon.bg, Факс: 02 9589767
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 828275.56 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: VII-40-278 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Екос медика" ООД ЕИК 831029075, гр.София, ул. „Ами Буе” 52, България 1606, София, Тел.: 02 4914088, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 4914087
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 301550.16 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: VII-40-279 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:“Доставка на общоболничен и специализиран хирургически инструментариум и консумативи по обособени позиции за период от 48 месеца от сключване на рамково споразумение”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Инфомед България" ЕООД ЕИК 131220935, гр. София 1463, ул. „Адриана Будевска” №4, ет.1, ап.1, тел., факс , e-mail:, България 1463, София, Тел.: 0889 513599, E-mail: doraatanassova@hotmail.com, Факс: 02 9515264
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 543750.15 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ