Версия за печат

00325-2011-0051

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, Бул. Пещерско шосе № 66, За: проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., г-н Борис Лозанов, г-н Рангел Христозов, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849; 032 602930, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: УМБАЛ Свети Георги ЕАД- гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе № 66
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39800000, 39224000, 39224330, 33721000, 33651100, 19640000, 33760000, 33751000, 33198000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Метли и четки и различни видове други изделия
Кофи
Бръсначи
Антибактериални средства за системна употреба
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Пелени за еднократна употреба
Изделия от хартия за болнична употреба

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
890388.6 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 85
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: Срок на доставка; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 223 - 362108 от 19.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ОП-70-2012 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив за СОП №№ 9,11,12,14,15,16,18,19,21,34,25,36,37,38,40,41,43,50
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ Кокозел - Мария Козарева - ЕИК-825376885, ул. Лозенград № 13, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 661881, Факс: 032 661881

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 174668.4 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОП-71-2012 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив за СОП №№ 1,3,4,5,6,7,8,10,22,23,27,28,29,30,31,32,34,39,42,44,47
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ГИТ-В ООД, ЕИК 115874437, ул. Босилек № 3, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 682693, Факс: 032 682693

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 349385.2 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОП-72-2012 / Обособена позиция №:17 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив за СОП №№17,26,35
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Катрин Макс ООД, ЕИК - 201035846, ул. Възтаническа № 42, Р. България 5000, В. Търново, Тел.: 032 990299, Факс: 032 990299

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77491 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОП-73-2012 / Обособена позиция №:45 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив за СОП №№45,46,48,49
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Миомед ООД, ЕИК-115576405, ул. Зайчар №2, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 992333, Факс: 032 992332

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 284668 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОП-74-2012 / Обособена позиция №:33 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали, перилни и почистващи препарати за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив за СОП № 33
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Медицинска Техника Инжинеринг" ООД; ЕИК 831641528, ж.к. Младост 1 бл 28 Б ул. Димитър Моллов, Р. България 1750, гр. София, Тел.: 02 4627131, Факс: 02 4627115

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4176 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ