00188-2012-0006
BG-Хисаря: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Хисар, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Асен Сурчев - Зам. Кмет на Община Хисар, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62095, E-mail: zam-kmet@hisar.bg, Факс: 0337 62030
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.
Адрес на профила на купувача: http://hisar.bg/download/aop/08062012/stroitelen-nadzor.rar.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря”
Възлагане на обществена поръчка
Основните цели на обществената поръчка са следните: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - обследване на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - извършване на оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - изготвяне на окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - съставяне технически паспорт на строежа.
71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря”
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1/едно/: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 55.00 лв. /петдесет и пет лева/. ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2/две/: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 110.00 лв. /сто и десет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: Банка „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG16CECB979033C8105200, BIC: CECBBGSF се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (Образец №19 А за Обособена позиция 1 и Образец №19 Б за Обособена позиция 2.). Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася и изрично се посочва обособената позиця. Относно образците на банковите гаранции (Образец №19 А, 20 А за Обособена позиция 1 и Образец №19 Б, 20 Б за Обособена позиция 2.) задължителни за участниците са само условията описани в тях. Участникът е длъжен да се съобрази с изискването на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция и офертата на участника ще бъде отстранена. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС. 1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: Банка „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG16CECB979033C8105200, BIC: CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Образец №20 А за Обособена позиция 1 и Образец №20 Б за Обособена позиция 2.). Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
По обособена позиция 1 - Финасирането на проекта е осигурено по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г., по приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-04/2010 “Подкрепа за дребно мащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини”, Бюджетна линия BG161PO001/4.1-04/2010. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.;Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора , след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на база представен окончателен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на този договор и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане, представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора, след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на б По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на този договор и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане, представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора, след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на база представен окончателен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура.
Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на офертата от участник - обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
В процедурата могат да участват лица, които притежават валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл166 ал.2 от ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.) за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ДА
ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.)
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Хисаря, на адрес: гр. Хисаря, бул. "Генерал Гурко" 14, всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 12 лв. (дванадесет лева) за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка Банка «Централна кооперативна банка» АД, IBAN: BG49CECB979084C8105200 , BIC: CECBBGSF
Български
120
Град Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
По обособена позиция 1 - Финасирането на проекта е осигурено по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г., по приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-04/2010 “Подкрепа за дребно мащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини”, Бюджетна линия BG161PO001/4.1-04/2010. По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.06.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Основните дейности на проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” е да се предпазят от наводнение жителите и имуществото на гражданите на това населено място, да се намалят потенциалните неблагоприятни последици за човешкото здраве и околната среда в общината както и да се ограничат рисковете от наводнения , чрез прилагане на устойчиви мерки за борба с наводненията
71521000
Описание:
Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.
Проектното предложение „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря” съответствува с целите на операцията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 и настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Проектът е в съответствие на Приоритетна ос 4 – Местно развитие и сътрудничество – Подобряване на услугите в областта на образованието, здравеопазването и бизнеса на местните общности чрез обновяване на свързаната с тях инфраструктура, операция 4.2. – Дребномащабни местни инвестиции.
71521000
Описание:
Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.