Версия за печат

00188-2012-0006

BG-Хисаря: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Хисар, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Асен Сурчев - Зам. Кмет на Община Хисар, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62095, E-mail: zam-kmet@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

Адрес на профила на купувача: http://hisar.bg/download/aop/08062012/stroitelen-nadzor.rar.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Община Хисар
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Основните цели на обществената поръчка са следните: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - обследване на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - извършване на оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - изготвяне на окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - съставяне технически паспорт на строежа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря”

Прогнозна стойност без ДДС
16500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1/едно/: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 55.00 лв. /петдесет и пет лева/. ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2/две/: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 110.00 лв. /сто и десет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: Банка „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG16CECB979033C8105200, BIC: CECBBGSF се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (Образец №19 А за Обособена позиция 1 и Образец №19 Б за Обособена позиция 2.). Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася и изрично се посочва обособената позиця. Относно образците на банковите гаранции (Образец №19 А, 20 А за Обособена позиция 1 и Образец №19 Б, 20 Б за Обособена позиция 2.) задължителни за участниците са само условията описани в тях. Участникът е длъжен да се съобрази с изискването на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция и офертата на участника ще бъде отстранена. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС. 1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: Банка „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG16CECB979033C8105200, BIC: CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Образец №20 А за Обособена позиция 1 и Образец №20 Б за Обособена позиция 2.). Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По обособена позиция 1 - Финасирането на проекта е осигурено по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г., по приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-04/2010 “Подкрепа за дребно мащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини”, Бюджетна линия BG161PO001/4.1-04/2010. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.;Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора , след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на база представен окончателен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на този договор и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане, представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора, след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на б По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”. Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, както следва: Авансово плащане в размер на 30 %(тридесет) процента от стойността на проекта и се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на този договор и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура.Междинни плащания, представляващи общо до 35% (тридесет и пет процента) от общата цена (разпределени тримесечно въз основа на отчетните документи на СМР, в обем пропорционален на отчетения обем СМР, отнесен към общия обем СМР по обобщената КСС). Плащането се извършва на база представен междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. Окончателно плащане, представляващо 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора, след приемане и въвеждане на всички строежи в експлоатация. Плащането се извършва на база представен окончателен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на офертата от участник - обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

В процедурата могат да участват лица, които притежават валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл166 ал.2 от ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.) за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: От участие в процедурата ще бъде отстранен участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1,ал.2, т. 1, т.2, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Изискванията по чл.47ал. 1,т.1 и ал. 2,т. 2 и 5 от ЗОП, се прилагат съгаслно разпоредбите на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1,т.2а,3, 4 и ал.5, т. 2, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по по ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2 от ЗОП. Ще бъде отстранено от участие в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквив. документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по ал. 2 или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съотв. национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. В процедурата могат да участват лица, които притежават валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор. Изискуеми документи Плик 1:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 2. Оферта по образец 3. Административни сведения 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката 6. Копие от документа за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър 7. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 23 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника9. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП 13.Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП 14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо 15.Документ за внесена гаранция за участие 16. Документ за закупена документация за участие 17.Декларация от членовете на обединението-ако е приложима 18.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура 19.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 20.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението 21 Непопълненият, а само подписан и подпечатан проект на договор 22.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП; 23 Декларация по чл.56, ал1, т.11 отЗОП;Плик №2 с предложение за изпълнение на поръчката;Плик №3 с ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: - Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2009, 2010 и 2011/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2009, 2010 и 2011/ години; - Информация за оборота от услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, а именно: строителство, реконструкция на канализационни и водопроводни съоръжения и проводи за последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, отговаряща на групата и категорията на поръчката, за лица регистрирани на територията на Р.България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. В процедурата могат да участват лица, чийто общ оборот, както и оборотът от предоставяне на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, а именно: строителство, реконструкция на канализационни и водопроводни съоръжения и проводи за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.) е мин. 15 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да е валидна минимум 120 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще бъдат ангажирани пряко с осъществяването на строителния надзор.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: 1.Списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през (2009 г., 2010 г, 2011 г.) сред които минимум 1 /един/ договор за упражняване на строителен надзор върху обекти, сходни с обекта от предмета на настоящата поръчка, а именно: строителство, реконструкция на канализационни и водопроводни съоръжения и проводи.Неразделна част към списъка са документи, доказващи надлежното изпълнение на всеки договор, а именно: копие на целия договор или извлечение от него, от което, обаче следва да са видни: възложителя, предмета на договора, датата на сключване, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него или други доказателства за изпълнението на договора;Препоръки за добро изпълнение към всеки представен договор; Копия от издадени Разрешения за ползване и/или Удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите от договорите; 2. Заверено копие на Лиценза за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или копие от документ, удостоверяващ правото за извършване на такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, аналогично приложими, съобразно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. 3. Списък на правоспособните физически лица, чрез които се осъществяват дейностите по оценяване на съответствието на проектите и/или строителен надзор на строежите и да представи доказателства за придобитата образователна степен и професионалния опит на лицата от списъка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години (2009 г., 2010 г, 2011 г.) минимум 1 /един/ договор за упражняване на строителен надзор върху обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, а именно: строителство, реконструкция на канализационни и водопроводни съоръжения и проводи.` 2. Участникът следва да притежава Лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или копие от документ, удостоверяващ правото за извършване на такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, аналогично приложими, съобразно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ 3. Участникът следва да разполага с правоспособни физически лица, чрез които се осъществяват дейностите по оценяване на съответствието на проектите и/или строителен надзор на строежите с професионален опит и технически компетентности и способности за упражняване на дейностите по чл. 166. ал. 1. т. 1 от ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.07.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Хисаря, на адрес: гр. Хисаря, бул. "Генерал Гурко" 14, всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 12 лв. (дванадесет лева) за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка Банка «Централна кооперативна банка» АД, IBAN: BG49CECB979084C8105200 , BIC: CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.07.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.07.2012 г.  Час: 11:00
Място

Град Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

По обособена позиция 1 - Финасирането на проекта е осигурено по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г., по приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-04/2010 “Подкрепа за дребно мащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини”, Бюджетна линия BG161PO001/4.1-04/2010. По обособена позиция 2 - Финасирането на проекта е осигурено по Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар”
1) Кратко описание

Основните дейности на проект „Отводняване на повърхностните води на жилищна зона в югоизточната част на кв.”Момина баня”, гр.Хисар” е да се предпазят от наводнение жителите и имуществото на гражданите на това населено място, да се намалят потенциалните неблагоприятни последици за човешкото здраве и околната среда в общината както и да се ограничат рисковете от наводнения , чрез прилагане на устойчиви мерки за борба с наводненията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
5500 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. „Избор на консултант за извършване на строителен надзор на инвестиционен проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря”
1) Кратко описание

Проектното предложение „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пинокио”, ЦДГ „Дъга”, ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, и ОУ „Христо Ботев” в с. Красново, Община Хисаря” съответствува с целите на операцията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 и настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Проектът е в съответствие на Приоритетна ос 4 – Местно развитие и сътрудничество – Подобряване на услугите в областта на образованието, здравеопазването и бизнеса на местните общности чрез обновяване на свързаната с тях инфраструктура, операция 4.2. – Дребномащабни местни инвестиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Избраните участници следят за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството (основно ЗУТ и под-законовите актове). По време на изпълнението на строителството надзорът следи основно за: Спазване на проекта, за изпълнението на видовете работи; Спазване на правилата по осигуряване безопасност и здраве; Влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; Съставяне на необходимата строителна документация; Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове и въобще упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Предмета на поръчката трябва да бъде извършен съгласно действащото законодателство и указанията на управляващия орган на Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. ; „Избор на консултант за извършване на строителен надзор по проекти финансирани по Оперативна Програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
11000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24