Версия за печат

01914-2012-0001

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОДЗ № 2 "Здравец", ул."Цар Симеон"№ 1, За: Цветанка Иванова Балтаджиева, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0885 636319, E-mail: odz2_sandanski@abv.bg

Място/места за контакт: ул."Цар Симеон"№1
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на храни, хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец", град Сандански.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко склада на детското заведение
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ежедневна доставка на хляб, и периодична доставка на храни и хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" гр.Сандански Поръчката е с шест обособени позиции-Позиция № 1- Доставка на хляб, Позиция № 2 - Доставка на месо и месни продукти, Позиция № 3- Доставка на пресни плодове и зеленчуци, Позиция № 4- Доставка на основни хранителни продукти и изделия, Позиция № 5- Доставка на мляко и млечни продукти, Позиция № 6-Доставка на риба

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15100000, 15000000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Месо и месни продукти
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
86135.81 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: оценка на техническата оферта; тежест: 45
Показател: оценка на ценовата оферта; тежест: 55
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 476868 от 27.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на хляб
V.1) Дата на сключване договора
31.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Свети Врач 2003"ЕООД, ЕИК 811047781, промишлена зона-местност"Соколовец", Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30996

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7325 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за доставка на месо и месни продукти
V.1) Дата на сключване договора
31.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”Костадин Хаджимаргаритов- КОМ-Х-Антоний Хаджимаргаритов”, ЕИК 101657950, местност"Бялата чешма", Република България 27500, село Ръждак, община Петрич, Тел.: 0879 405202

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11203 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Договор за доставка на пресни плодове и зеленчуци
V.1) Дата на сключване договора
31.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Санивита"ЕООД, ЕИК 200567230, ул."Марица"№7, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0888 8

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18882.48 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на основни хранителни продукти и изделия
V.1) Дата на сключване договора
31.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Терзийски-ТТ” ЕООД, ЕИК 101648314, ул."Свобода"№ 45, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 31053

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34981.43 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Договор за доставка на мляко и млечни продукти
V.1) Дата на сключване договора
31.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Терзийски ТТ" ЕООД, ЕИК101648314, ул."Свобода"№ 45, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 31053

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13743.9 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока за издаване на решението за промяна - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. за обжалване на решението за откриване на процедурата, срокът тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока за издаване на решение за промяна, ако има такава; Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице .

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор