Версия за печат

00692-2012-0008

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД и обратно".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Обслужват се пациенти от София-град и Софийска област от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД и обратно". Услугата ще се извършва на база предвартелен подробен график, представен от Възложителя в края на всеки месец за следващия. Обществената поръчка включва транспорт на диализно болни от София и 4 общини Софийска област - Община Своге, Община Елин Пелин, Община Годеч и Община Ихтиман. Приблизителният брой на пациентите за София - град е 43 с 516 хемодиализи; за Софийска област е 28 с 336 хемодиализи. За изпълнение на цялата обществена поръчка пробегът за 1 година е приблизително 161 340 км. Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 119 280,00 лв. без ДДС. Участниците не следва да надвишават прогнозната стойност на поръчката по обособени позиции/подпозиции, заложени в "Техническата спецификация" на Възложителя. Детайлната информация за съответните обособени позиции/подпозиции е дадена в Раздел ІІ "Техническа спецификация" от документацията за участие. Лечебното заведение представя на Изпълнителя списък на болните с имената, адресите, дните и часовете за извършване на диализите през месеца. Изпълнителят е длъжен да спазва точно представения му график за месеца, като пациентите трябва да бъдат докарани до Отделението по хемодиализа не по-късно от 30 минути преди началния час на диализата, съответно извозването от лечебното заведение до домовете им да става не по-късно от 30 минути след крайния час на диализата. Транспортирането на пациентите се извършва съгласно приложената техническа спецификация включително през почивните и празнични дни, с изключение на неделя. Участникът е длъжен да извършва превоза на пациентите на диализа с автомобили, отговарящи на всички технически изисквания съгласно нормативните и административни актове. Транспортните средства да имат специален режим на движение Тип 1 и Тип 2 съгласно Раздел І, т.2 от документацията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
155081.88 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 208/28.03.2012 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП при условията и реда на чл. 64, ал.3 от ЗОП по електронен път, като от датата на обнародване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, на посочения интернет адрес в Раздел І.1.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 30.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД и обратно за обособена позиция 1 и 2 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора
01.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум Трансдиализ ЕИК176028268, ул. "Акад. Методи Попов" № 24А, Република България 1113, София, Тел.: 02 9461084, Факс: 02 9461085

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 155081.88 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор