Версия за печат

00572-2012-0001

BG-Сандански: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сандански, бул. "Свобода" № 14, За: Младен Тимчев, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 89099, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055

Място/места за контакт: бул. "Свобода" № 14
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на инженеринг за енергоефективни мероприятия с гарантиран резултат за пакета сгради на ОДЗ №2 „Здравец”, ОДЗ №2 „Здравец” – филиал „Мики Маус”, ОДЗ „Дора Габе” и ЦДГ №3 „Пролет” – гр. Сандански и съпътстващите ги допълнителни строително-ремонтни работи на сградите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Сандански
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Реализирането на предмета на обществената поръчка ще се осъществи, чрез изпълнение на описаните по-долу дейности, които са разпределени в два обособени етапа: Етап 1, включващ под етапите: Под етап 1.1 - Извършване на обследване за енергийна ефективност на сградите на ОДЗ №2 „Здравец”; ОДЗ №2 „Здравец”- филиал „Мики Маус”;ОДЗ „Дора Габе”и ЦДГ №3 „Пролет”- град Сандански, по смисъла на чл. 6, ал. 1 от "НАРЕДБА № РД-16-1057 от 10.12.2009 г. за условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, издаване на сертификати за енергийни характеристики и категориите сертификати"; Под етап 1.2 - Изготвяне на работна документация във фаза "Технически проект" за изпълнение на набелязаните енергоефективни мерки в докладите от обследването за енергийна ефективност на пакета сгради и на съпътстващите ги допълнителни строително-ремонтни работи, включително съгласуване на проектите и набавяне на необходимите разрешителни документи за изпълнение на строителните и монтажни работи. Под етап 1.3 - Осигуряване на финансиране и изпълнение на необходимите строителни и монтажни работи за реализиране на енергоефективните мероприятия за пакета сгради и на необходимите съпътстващи допълнителни строително-монтажни работи за сградите. Етап 2, включващ мониторинг на енергийното потребление на четирите обекта и отчитане на гарантирания енергоефективен резултат. Изплащане от възложителя на вложената от изпълнителя инвестиция за изпълнение на обществената поръчка.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1399074.57 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Финансов показател; тежест: 20
Показател: Технически показател; тежест: 80
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 172-04 / Наименование:Договор за изпълнение на малка обществена поръчка с предмет: "Изпълнение на инженеринг за енергоефективни мероприятия с гарантиран резултат за пакета сгради на ОДЗ №2 „Здравец”; ОДЗ №2 „Здравец”- филиал „Мики Маус”;ОДЗ „Дора Габе”и ЦДГ №3„Пролет”- град Сандански и съпътстващите ги допълнителни строително-ремонтни работи на сградите"
V.1) Дата на сключване на договора
01.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение "Алфа Кристал Про" ДЗЗД, общ. Младост,кв. Полигона, бл.55, вх.Б, ет.3, ап.9, Република България 1784, София, Тел.: 02 9520790, E-mail: alfaeko@abv.bg, Факс: 02 9521835

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1400000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1399074.57 BGN без ДДС
В Брой години 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 2800, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор