Версия за печат

00584-2012-0003

BG-с.Кайнарджа: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кайнарджа, ул."Георги Токушев" №10, За: Марин Скорчелиев, България 7550, с.Кайнарджа, Тел.: 08679 8318, E-mail: kain_s@abv.bg, Факс: 08679 8461

Място/места за контакт: с.Кайнарджа, Община Кайнарджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://kaynardzha.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kaynardzha.egov.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет:„Периодични доставка чрез покупка на хранителни продукти, перилни и миещи препарати с транспорт на Изпълнителя, по заявка за нуждите на ДСП, обществените трапезарии, столове към основните училища и ЦДГ на територията на Община Кайнарджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Кайнарджа
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договърът на настоящата поръчка е за доставка на хранителни продукти, перилни и миещи препарати с транспорт на Изпълнителя за нуждите на ДСП, обществените трапезарии, столове към основните училища и ЦДГ на територията на Община Кайнарджа. Продуктите трябва да отговарят на изискванията за качество и безопасност съгласно Закона за храните и подзаконовите нормативни документи по неговото прилагане. Продуктите да се доставят до всеки обект отделно, по заявки за целия срок на договора. За училищата доставките да се извършват при спазване разпоредбите на Наредба Nо.37/09 г. на МЗ за здравословно хранене на учениците. За ЦДГ да се спазва Наредба №6 от 10 август 2011 год. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения. Количествата на доставките са прогнозни, които не задължават Възложителя, да ги закупи в пълен обем.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000, 15811000, 15830000, 15833000, 15831000, 15850000, 15890000, 15870000, 15871000, 15872000, 15872200, 15872400, 15100000, 15130000, 03100000, 03142000, 03142500, 03200000, 03220000, 03300000, 33700000, 39800000, 39830000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
Хлебни изделия
Захар и свързани с нея продукти
Захарни изделия
Захар
Тестени изделия
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти
Хранителни подправки и сосове
Оцет; сосове; комбинирани подправки; синапено брашно и горчица
Билки и подправки
Подправки
Сол
Месо и месни продукти
Месни продукти
Продукти на земеделието и градинарството
Продукти от животински произход
Птичи яйца
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Продукти на животновъдството, лова и риболова
Продукти за лични грижи
Почистващи и полиращи продукти
Почистващи продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
115000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ЦП1 - Най-ниско ценово предложение на продукти от първа група /най-често купувани/; тежест: 60
Показател: ЦП2 - Най-ниско ценово предложение на продукти от втора група /средно купувани/; тежест: 20
Показател: ЦП3 - Най-ниско ценово предложение на продукти от трета група /най-малко купувани/ ; тежест: 10
Показател: СИ -Срок за изпълнение на доставките след писмена заявка; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 474542 от 08.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 85 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за „Периодични доставка чрез покупка на хранителни продукти, перилни и миещи препарати с транспорт на Изпълнителя, по заявка за нуждите на ДСП, обществените трапезарии, столове към основните училища и ЦДГ на територията на Община Кайнарджа”
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „СОФИ-Сашо Палчев”, ЕИК: 118010750, ул.”Българосъветска дружба” № 1, Р България 7550, с.Кайнарджа, Тел.: 088 7029984

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 115000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 115000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Стойността на договора е за прогнозни количества, които не задължават Възложителя да ги закупи в пълен обем.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор