Версия за печат

00851-2012-0001

BG-гр. Пирдоп: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пирдоп, пл. Тодор Влайков 2, За: инж. Пламен Господинов, Република България 2070, гр. Пирдоп, Тел.: 07181 5242, E-mail: obshtina_pirdop05@abv.bg, Факс: 07181 5701

Място/места за контакт: Община Пирдоп, гр. Пирдоп

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pirdop.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друго (моля пояснете): община

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предмета на поръчката включва: “Осъществяване на консултантски услуги по осигуряване на управление и публичност на проекта” по проект: „Интегриран воден проект на гр.Пирдоп "Изграждане на ПСОВ с извън площадкови съоръжения и мрежи, доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа с реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Пирдоп, община Пирдоп
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Осъществяване на консултантски услуги по осигуряване на управление и публичност на проекта” по проект: „Интегриран воден проект на гр.Пирдоп "Изграждане на ПСОВ с извън площадкови съоръжения и мрежи, доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа с реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа" : 1. По управление на проекта: Осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта , Осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта, Анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи, подпомага екипа по проекта от общината в осъществяването на връзката с МЗ и УО на ОПОС 2007-2013 г. и другите участници. , Осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на МЗ и УО на ОПОС 2007-2013 г. при провежданите проверки и мониторинги. Осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта, Осъществява подготовката на документацията по проекта и осъществява на практика кореспонденцията по проекта с МЗ и УО на ОПОС 2007-2013 г. и институциите. Организира началната и междинните срещи на Възложителя с избраните изпълнители. Осъществява предварителни проверки и подпомага контрола на финансовите операции при реализацията на проекта, Осъществява помощ при управлението и контрола на финансовите потоци, Съдейства при представянето на проекта и самия проект пред финансовите органи и МЗ и УО на ОПОС 2007-2013 г. при технически и финансов контрол и мониторинг. Подпомага с всички средства и данни изготвянете на месечните и тримесечните отчети, финалния финансов отчет на проекта, Осъществява обработката на отчетните и всички други документи, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, оптимизиране на целия процес по документално и фактическо отчитане на изпълнените СМР по проекта. 2. По мерките за публичност - Осъществява реализацията на дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта в това число: 1. Изготвя и разпространява печатни материали (брошури, дипляни), 2. Изготвя и монтира двустранни билбордове, 3. Изготвя и монтира постоянни обяснителни табели, 4. Изготвя и монтира на подходящи места информационни табели, 5. Организира и провежда публични събития за проекта, 6. Организира и осъществява официални церемонии, 7. Подготвя, изготвя и разпространява промоционални филми и тел.репортажи, 8. Изготвя и монтира информационни стикери /банери/

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79411000, 79970000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление
Други услуги, свързани с издателската дейност

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
377773 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Линеен и мрежов график по метода на критичния път – обосновка ; тежест: 20
Показател: Организация и методология за изпълнение на дейностите; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 6 - 009099 от 11.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д-35 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Осъществяване на консултантски услуги по осигуряване на управление и публичност на проекта" по проект: "Интегриран воден проект на гр. Пирдоп "Изграждане на ПСОВ с извънплощадкови съоръжения и мрежи, доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа с реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.01.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "Мениджмънт Пирдоп 2012", бул. Македония 12, ет.6, Република България 1606, гр. София, Тел.: 02 4837055, E-mail: wat.techmc@gmail.com

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 386240 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 377773 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води” по Процедура: Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10000 е.ж.” с референтен номер BG161PO/005/10/1.11/02/16

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ