Версия за печат

00160-2012-0001

BG-гр. Вълчи дол: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчи дол, гр. Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1, За: Теодора Димитрова, Р България 9280, гр. Вълчи дол, Тел.: 05131 2315, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр. Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchidol-bg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Почистване на дере – отводнително съоръжение с. Червенци, община Вълчи дол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: с. Червенци, общ. Вълчи дол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Почистване на коритото на дере, находящо се в с. Червенци, община Вълчи дол, като на първо място е необходимо да се почисти и продълбочи блатото в края на дерето и на следващо то да се превърне във водоем (езеро). Почистването трябва да обхване бетоновото корито и мостовете по дерето.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
144105.65 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 79 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Почистване на дере- отводнително съоръжение с. Червенци, общ. Вълчи дол"
V.1) Дата на сключване договора
05.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Плам Билд- 2011" ЕООД, 201802489, гр. Варна, бул. "Съборни" №56, Р България 9000, гр. Варна, Тел.: 0894 980765

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 144105.65 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 144105.65 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет (МКВПМС) предоставя средства от резерва за непредвидени и НЕОТЛОЖНИ разходи по чл. 1, ал. 2, т. 4.2 на Закона за държавния бюджет за 2012 г., за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последици от бедствия. С Решение №4/19.04.2012г. са отпуснати средства за обект „ Почистване на дере – отводнително съоръжение с.Червенци, общ.Вълчи дол, обл.Варна”. Обектите, за които Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет взема решение да бъдат възстановени, респ. укрепени и т.н., са обекти с приоритетно значение за живота и здравето на населението, както и за опазване на имуществото му. Част от работата на тази комисия е именно да разграничи обектите, които спешно се нуждаят от възстановителни работи, от други обекти, които биха могли да бъдат включени в т. нар. планови дейности. Това е така, тъй като общественият интерес от извършване на определени дейности в тези случаи надделява над общите правила за избор на изпълнители на обществени поръчки. Този принцип е заложен и в разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Практически наличието на тази хипотеза се преценява още към момента на вземане на решение от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане. Тя отпуска средства при констатация за наличието й. Дейностите, предвидени за извършване на обектите, посочени в настоящата заповед, са във всички случаи спешни и неотложни. Мотивите за избора на процедурата са падналите интензивни пролетни валежи и снеготопене и свързаните с тях хидроложки условия за формиране на значителен отток и повишаване нивото на подпочвените води и притока на естествените водоизточници и съответно значителното повишаване на водното ниво в реките и деретата. Това налага, във възможните най-кратки срокове, да бъдат възстановени компрометираните или частично разрушени след бедствия аварирали отводнителни съоръжения и корекции на реки, осигуряване на проводимост на корекциите на реките и недопускане на нови наводнения, като случилото се на 06.02.2012 г., човешки жертви и пострадали, заливане на жилищни сгради, земеделски земи, инфраструктурни обекти, населени места и др. От гореизложеното и от визираното в разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки е видно, че настоящата процедура следва да бъде стартирана чрез договаряне без обявление.