Версия за печат

00283-2012-0002

BG-Банско: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, За: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Рехабилитация на пътна връзка – път ІІ-19 – с. Кремен от км 0+030 до км 5+803.68”; Обособена позиция 2: „Рехабилитация на пътен участък относно общински път – с. Места – с. Филипово – с. Осеново (от км 0+000 до км 6+420);

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Рехабилитация на пътна връзка – път ІІ-19 – с. Кремен от км 0+030 до км 5+803.68”; Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Новото трасе ще бъде изградено с уширение чрез нови регули. Предвижда се изграждане на аварийни площадки и зауствания на сеп. Ще бъде заличена съществуващата чупка при връх 55 и криви 54 и 56 свързани с прав участък. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания. Обособена позиция 2: „Рехабилитация на пътен участък относно общински път – с. Места – с. Филипово – с. Осеново (от км 0+000 до км 6+420); Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Изгражданото трасе да се придържа към съществуващото. Не се предвижда промяна на геометричните характеристики на съществуващия участък. Габаритът на ремонтираното трасе трябва да бъде приключен със следните параметри – 6.00 м. асфалтова настилка и банкети 2х 1.00м. Необходимо е да бъде постигнато следния нивелетен резултат: Надлъжния наклон в по-голямата част от трасето да е 8%. Допустимо е на определени участъци да достига наклон 10% и малко над 10%. В напречна посока пътя да бъде с едностранен наклон в прав участък 2%-2,5% и с едностранен наклон в кривите. Пътят е проектиран във вертикално и хоризонтално отношение за проектна скорост от 40 км/час. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Рехабилитация на пътна връзка – път ІІ-19 – с. Кремен от км 0+030 до км 5+803.68”; Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Новото трасе ще бъде изградено с уширение чрез нови регули. Предвижда се изграждане на аварийни площадки и зауствания на сеп. Ще бъде заличена съществуващата чупка при връх 55 и криви 54 и 56 свързани с прав участък. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания. Съгласно работния проект се предвижда технологично фрезоване на част от повредената настилката на средна дебелина до 4 см., с обхват само на износващия пласт. Фрезоването да се извърши на правилни геометрични фигури със стени – успоредни и перпендикулярни на оста на пътя и простиращи се най-малко на 10 см. в здравата част на пътната настилка. Отстраняването на фрезования материал и почистването на основата да се извърши с метли, телени четки или сгъстен въздух. Фрезованите площи да се отработят с разреден битум MC 30 или еквивалентен, MC 70 или еквивалентен или MC 250 или еквивалентен в количество 0,15-0,35 кг/кв.м. или с битумна емулсия, съгласно DIN 1995 или еквивалентен, част 2 в количество 0,30-0,40 кг/кв.м. Наличните пукнатини по пътния участък да бъда почистени с телени четки или сгъстен въздух, след което да бъдат намазани с емулсия или разреден битум. Запълването им да се осъществи чрез асфалтова паста, приготвена чрез смесване на битум БВ-40 или еквивалентен и каменно брашно.Съдържането на битум в асфалтовата паста трябва да бъде не по-малко от 50%. Издълбаните участъци от пътния възел се очертават и се изрязват на прави линии, успоредни и перпендикулярни на оста на пътя. Необходимо е линиите да бъдат очертани и прокарани по начин обхващаш минимум 10 см. от здравата част на настилката. Разположените в непоследствена близост издълбани участъци да се обединят в една обща площ. Очертаните площи да се изрежат по контурите си на дълбочина на повредата и се оформят с отвесни стени. Материалът от старата настилка се отстранява и мястото се почиства с телени четки или сгъстен въздух. Изрязаната и почистена площ се обработва с битумна емулсия или разреден битум. Дупките да се запълнят с плътен асфалтобетон тип А 0/20мм. или еквивалентен. При дълбочина до 6 мм на подлежащия на асфалтополагане участък, сместа да се положи в един пласт, а при по голяма дъблочина – в два. Обособена позиция 2: „Рехабилитация на пътен участък относно общински път – с. Места – с. Филипово – с. Осеново (от км 0+000 до км 6+420); Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Изгражданото трасе да се придържа към съществуващото. Не се предвижда промяна на геометричните характеристики на съществуващия участък. Габаритът на ремонтираното трасе трябва да бъде приключен със следните параметри – 6.00 м. асфалтова настилка и банкети 2х 1.00м. Необходимо е да бъде постигнато следния нивелетен резултат: Надлъжния наклон в по-голямата част от трасето да е 8%. Допустимо е на определени участъци да достига наклон 10% и малко над 10%. В напречна посока пътя да бъде с едностранен наклон в прав участък 2%-2,5% и с едностранен наклон в кривите. Пътят е проектиран във вертикално и хоризонтално отношение за проектна скорост от 40 км/час. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания.

Прогнозна стойност без ДДС
4002278 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 14 (четиринадесет) месеца. Срокът на изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на договора между община Банско и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка. Договорът за обществената поръчка влиза в сила от датата на одобрение от Държавен фонд «Земеделие» на проведената процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Рехабилитация на пътна връзка – път ІІ-19 – с. Кремен от км 0+030 до км 5+803.68”; Обособена позиция 2: „Рехабилитация на пътен участък относно общински път – с. Места – с. Филипово – с. Осеново (от км 0+000 до км 6+420)», финансиран от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и държавния бюджет на Република България по „Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”, мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 01/321/00955 от 12.12.2011г., сключен между Община Банско и Държавен Фонд „Земеделие”;

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер:За об. позиция 1: 20 000.00 лв.За об. позиция 2: 18 000.00 лв.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец от документ. за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско:IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура, об. позиция... за избор на изпълнител на СМР по проект с рег. № 01/321/00955/12.12.2011г.".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранц. за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задълж. от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за общ. поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ. поръчка;в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранц. за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранц. за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция(по обр. от документ. за участие или по образец на банката, която я издава, при условие, че в нея са вписани условията на Възлож.) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП, об. позиция...за СМР по проект с рег. № 01/321/00955/12.12.2011г.”;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен” се финансира по Мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.» (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 01/321/00955/12.12.2011г. Плащането към Изпълнителя по договора за строителство се извършва по следния начин: а). Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на договора за строителство и след представяне на банкова гаранция или запис на заповед за обезпечение на пълния размер на аванса. - Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. - Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от попдписване на протокола. б). Междинни плащания и окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Настоящата открита процедура е за възл. на общ. поръчка, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физ. или юрид. лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в ЗОП и предварително обявените от Възложит. условия и указания, посочени в документацията за участие. Представят се: 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за българско юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот. зав. учр. акт (споразум.) на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод.2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.;3). Адм. сведения за участника - по обр. ;4). Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката-по обр.; 5). Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по обр.;6).Декл. за приемане на условията в проекта на договора - по обр.;7). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и5 от ЗОП;по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.;8). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие;9). Доказателства за иконом. и фин. състояние на участника, и техническите възможности - справка за оборота от строителство за последните 3 календарни години - по обр.; документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – оригинал или зав. копие; списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 години - по обр.; списък на техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на общ. поръчка - по обр.;декл. за техническо оборудване - по обр.; сертификати-ISO 9001:2008,ISO 14001:2004,OHSAS 18001:2007 или еквиваленти - заверени от участника копия .10).Копие от Застрах.„Професионална отговорност” съгл. чл.171, ал.1 от ЗУТ. 11).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 12).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.;13).Декл. за оглед на обекта - по обр.;14).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) за отговорност и разположение - по обр.;15).Декл. за спазването на изискването за мин. цена на труда- по обр.;16).Документ за закупена тръжна документация - ориг. или зав. копие; 17).Документ за внесена гаранция за участие – ориг. на вносната бележка или ориг. на банковата гаранц. за участие; 18).Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.;19). Ценово предложение и приложена КСС към него - по обр.; 20).Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал.2 във връзка с чл.56, ал.1, т.1, т.4, т.5, т.6 и т.11 от ЗОП; Миним. изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл. 56, ал.1, т.1 и т.6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие; 3.Копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер не по-малко от: oОбособена позиция 1: 2 200 000.00 лв. (два милиона и двеста хиляди лева) без ДДС; oОбособена позиция 2: 2 000 000.00 лв. (два милиона лева) без ДДС; Забележка: В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има оборот от строителство за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер не по - малко от 4 200 000.00 лв. (четири милиона и двеста хиляди лева) без ДДС; 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от: -Обособена позиция 1: 200 000.00 лв. (двеста хиляди лева); -Обособена позиция 2: 100 000.00 лв. (сто хиляди лева); 3. Участникът да има сключена застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка; За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. За договорите, които участникът е посочил като такива с предмет подобен на предмета на настоящата поръчка, задължително трябва да бъдат представени препоръки за добро изпълнение – представя се заверено от участника копие. 2.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 3.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 4. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за здравето и безопасността при работа с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 5.Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки и др.); 6. Участникът трябва да разполага с асфалтова база или да има сключен договор за наем с такава база или да има възможност за ползване ресурсите на асфалтова база (сертифицирана за производствен контрол за произвеждане на асфалтобетонови смеси в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти или с еквивалентен сертификат за качество);
Минимални изисквания: 1.През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от: -Обособена позиция 1: 1 500 000.00 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС; -Обособена позиция 2: 1 000 000.00 лв. (един милион лева) без ДДС; Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата.Под договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка следва да се разбира ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция, основен ремонт и/или аварийно възстановителни работи на пътища, улици и съоръжения към тях; Забележка* В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да е изпълнил договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малко от сбора на стойностите на изпълнени обекти за обособена позиция 1 и обособена позиция 2, т.е. в размер не по-малък от 2 500 000,00 (два милиона и петстотин хиляди лева) лева без ДДС. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 4. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 5.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: - Ръководител на обект – строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър” и не по-малко от 5 (пет) години професионален опит по специалността; -В инженерно-техническия състав, определен за изпълнение на строителството да има определени отговорник по контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве, които да притежават съответните удостоверения и не по-малко от 3 години професионален опит по специалността. Инженерно-техническия състав се доказва със:Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки и др.); При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.07.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 50.00 лв.;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.07.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2012 г.  Час: 11:00
Място

община Банско, гр. Банско,Общинска администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, етаж 2 - "Ритуална зала".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Рехабилитация на общински път с. Места – с. Филипово – с. Осеново и Рехабилитация на общински път ІІ-19 – с. Кремен” се финансира по Мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.» (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 01/321/00955/12.12.2011г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу Решението на Възложителя за откриване на настоящата процедура и/или решението за промяна, считано от датата на публикуването. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу решението на Възложителя за избор на изпълнител или за прекратяване на настоящата процедура, считано от датата на получаването им.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Рехабилитация на пътна връзка – път ІІ-19 – с. Кремен от км 0+030 до км 5+803.68”;
1) Кратко описание

Пътния участък е в незадоволително състояние. Пътната настилка се характеризира с намалена носимоспособност и изключително голям брой, неравности, издълбано до основа-асфалтово покритие, както и напречни и надлъжни пукнатини. Нивелетните и ситуационните параметри на съществуващия път са за съответната локална проектна скорост, която варира от 30 км/час до 40 км/час. Трасето се намира в планински терен с големи денивелация и брой криви и серпентини. По отношение на отводняването съществуващото положение не отговаря на допустимите норми. Съществуващите съоръжения са недостатъчни и в лошо състояние. Липсва пътна маркировка и еластична ограда на местата с голяма височина на откоса. Обема на предвидените строително-монтажни работи (СМР) е изчерпателно определен по вид и количество в одобрения работен проект и Техническата спецификация към документацията за участие. Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена КСС (Количествено стойностна сметка) в съответствие с работния проект, извършената геодезия, настоящата Техническа спецификация, издадено разрешение за строеж и План по безопасност и здраве. Да бъде изработена екзекутивна документация за извършените СМР и съгласно настоящата техническа спецификация. Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Новото трасе ще бъде изградено с уширение чрез нови регули. Предвижда се изграждане на аварийни площадки и зауствания на сеп. Ще бъде заличена съществуващата чупка при връх 55 и криви 54 и 56 свързани с прав участък. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Пътния участък е в незадоволително състояние. Пътната настилка се характеризира с намалена носимоспособност и изключително голям брой, неравности, издълбано до основа-асфалтово покритие, както и напречни и надлъжни пукнатини. Нивелетните и ситуационните параметри на съществуващия път са за съответната локална проектна скорост, която варира от 30 км/час до 40 км/час. Трасето се намира в планински терен с големи денивелация и брой криви и серпентини. По отношение на отводняването съществуващото положение не отговаря на допустимите норми. Съществуващите съоръжения са недостатъчни и в лошо състояние. Липсва пътна маркировка и еластична ограда на местата с голяма височина на откоса. Обема на предвидените строително-монтажни работи (СМР) е изчерпателно определен по вид и количество в одобрения работен проект и Техническата спецификация към документацията за участие. Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена КСС (Количествено стойностна сметка) в съответствие с работния проект, извършената геодезия, настоящата Техническа спецификация, издадено разрешение за строеж и План по безопасност и здраве. Да бъде изработена екзекутивна документация за извършените СМР и съгласно настоящата техническа спецификация. Строително-монтажните дейности целят изграждането на една качествена и отговаряща на нуждите на населението на община Банско пътна инфраструктура. Новото трасе ще бъде изградено с уширение чрез нови регули. Предвижда се изграждане на аварийни площадки и зауствания на сеп. Ще бъде заличена съществуващата чупка при връх 55 и криви 54 и 56 свързани с прав участък. С оглед на оптималното използване на асфалтовите смеси, в единичните локални участъци не е необходимо усилване на асфалтобетона на местата където има очевидни натрупвания.

Прогнозна стойност, без ДДС
2164984 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Рехабилитация на пътен участък относно общински път – с. Места – с. Филипово – с. Осеново (от км 0+000 до км 6+420);
1) Кратко описание

Съществуващия пътен участък с. Места – с. Филипово – с. Осеново с ширина от 6.00м. се намира в лошо техническо и експлоатационно състояние. Тръсето на пътя преминава през хълмист и планински терен. В следствие от проливните дъждове и снеготопене през годините, както и лошото отводняване на трасето, пътния участък е в неприемливо състояние, предизвикващо опасност . Съществуващите канавки са затлачени и пълни със земни маси. Декоративните стени от каменна зидария са полуразрушени. Тръбните водостоци по уширението на пътното трасе са затлачени и предизвикват струпване на земни маси и събиране на вода, разливаща се на определени участъци на платното за движение. На тези места асфалтовата настилка е компрометирана изцялои е необходим цялостен ремонт на платното. Пътната настилка се характеризира с намалена носимоспособност и изключително голям брой, неравности, издълбано до основа-асфалтово покритие, както и напречни и надлъжни пукнатини. Съществуват дълбоки деформации, мрежовидни пукнатини по асфалтовата настилка, както и множество единични дупки. Съществуващите малки съоръжения имат проектен габарит и са съобразени с геометрията на трасе. В участъка предмет на настоящата интервенция съществува стоманен мост на км. 0+143, на който не се предвижда ремонт. На места от пътния участък липсва задължителбната пътна маркировка. Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена КСС (Количествено стойностна сметка) в съответствие с работния проект, извършената геодезия, настоящата Техническа спецификация, издадено разрешение за строеж и План по безопасност и здраве. Да бъде изработена екзекутивна документация за извършените СМР и съгласно настоящата техническа спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Съществуващия пътен участък с. Места – с. Филипово – с. Осеново с ширина от 6.00м. се намира в лошо техническо и експлоатационно състояние. Тръсето на пътя преминава през хълмист и планински терен. В следствие от проливните дъждове и снеготопене през годините, както и лошото отводняване на трасето, пътния участък е в неприемливо състояние, предизвикващо опасност . Съществуващите канавки са затлачени и пълни със земни маси. Декоративните стени от каменна зидария са полуразрушени. Тръбните водостоци по уширението на пътното трасе са затлачени и предизвикват струпване на земни маси и събиране на вода, разливаща се на определени участъци на платното за движение. На тези места асфалтовата настилка е компрометирана изцялои е необходим цялостен ремонт на платното. Пътната настилка се характеризира с намалена носимоспособност и изключително голям брой, неравности, издълбано до основа-асфалтово покритие, както и напречни и надлъжни пукнатини. Съществуват дълбоки деформации, мрежовидни пукнатини по асфалтовата настилка, както и множество единични дупки. Съществуващите малки съоръжения имат проектен габарит и са съобразени с геометрията на трасе. В участъка предмет на настоящата интервенция съществува стоманен мост на км. 0+143, на който не се предвижда ремонт. На места от пътния участък липсва задължителбната пътна маркировка. Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена КСС (Количествено стойностна сметка) в съответствие с работния проект, извършената геодезия, настоящата Техническа спецификация, издадено разрешение за строеж и План по безопасност и здраве. Да бъде изработена екзекутивна документация за извършените СМР и съгласно настоящата техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
1837294 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14