Версия за печат

00533-2011-0016

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Силва Чакърова; Антон Тончев, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372067; 02 9372565, E-mail: a.tonchev@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "АСО"; Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=122.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставки на канцеларски материали и консумативи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на летище София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Пълният обхват на поръчката включва непрекъснати доставки на канцеларски материали и консумативи, срещу заявки на възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197600, 30197000, 30125000

Описание:

Третирана хартия и картон
Дребно офис оборудване
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
674700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 31 от 01.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-122 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставки на канцеларски материали и консумативи
V.1.1) Дата на сключване договора
30.05.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.03.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, ЕИК:121023551, бул. "Ситняково" 39 А, Република България 1505, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 674700 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113; 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП