Версия за печат

00081-2012-0019

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Валентин Вълканов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820830; 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846; 052 820845

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка чрез покупка на хранителни стоки за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна по обособени позиции”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Франко складовете на социалните заведения: •Домашен социален патронаж - гр. Варна, ж.к. “Вл.Варненчик” (в сградата на ДКЦ III); •Дом за стари хора „Гергана” – к.к. „Св.Св. Константин и Елена”; •Дом за възрастни с физически увреждания – к.к. „Св.Св. Константин и Елена”; •СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” – гр. Варна, ул. “Петко Стайнов” №7,
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка чрез покупка на хранителни стоки за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна по обособени позиции”, както следва: 1.1. Обособена позиция № 1 – “Доставка на мляко, млечни продукти, плодове и зеленчуци-сурови и консерви за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна”. 1.2. Обособена позиция № 2 – “Доставка на основни хранителни продукти и тестени изделия за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна ”. 1.3.Обособена позиция № 3 – “Доставка на месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и замразени зеленчуци за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна”. Ориентировъчните количества са подробно описани в договорите за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 15511000, 15500000, 15331100, 15300000, 15811000, 15100000, 15200000, 03142500

Описание:

Различни хранителни продукти
Мляко
Млечни продукти
Зеленчуци, пресни или замразени
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Хлебни изделия
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Птичи яйца

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1656875 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Поканата за обществена поръчка и документацията са одобрени с Решение № 1444/20.04.2012 г. на Кмета на Община Варна.


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д12000428ВН / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на мляко, млечни продукти, плодове и зеленчуци-сурови и консерви за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Варна оборот” EООД, ЕИК 103275063, ул. „Академик Курчатов“ № 1, РБългария 9000, гр. Варна, Тел.: 052 504934, E-mail: varna_oborot@abv.bg, Факс: 052 504934

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 756250 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Д12000429ВН / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Доставка на основни хранителни продукти и тестени изделия за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Варна оборот” EООД, ЕИК 103275063, ул. „Академик Курчатов“ № 1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934, E-mail: varna_oborot@abv.bg, Факс: 052 504934

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 386925 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Д12000430ВН / Обособена позиция №:3 / Заглавие:“Доставка на месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и замразени зеленчуци за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания, СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Варна оборот” EООД, ЕИК 103275063, ул. „Академик Курчатов“ № 1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934, Факс: 052 504934

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 513700 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.

Мотиви за избора на процедура на договаряне без обявление съгласно чл. 90, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки: Мотивираме решението си с оглед предмета на поръчката, а именно доставка на хранителни стоки за едни от най-уязвимите групи – деца, възрастни хора, лица с увреждания, социално слаби. Договорите за доставка на хранителни продукти, по които са снабдявани социалните заведения са изтекли, в резултат на което Община Варна е поставена пред невъзможност да доставя законосъобразно нужните продукти. С Решение № 0414/31.01.2012г. е открита „открита процедура” със същия предмет, която се обжалва и до този момент няма окончателно решение. Дейността на социалните заведения не може да бъде преустановена, а хранителните продукти са жизнено необходими. В този смисъл забавянето на избор на изпълнител ще рефлектира негативно не само върху интереса на Възложителя, но и върху потребителите на социални услуги.