Версия за печат

00190-2012-0005

BG-Карнобат: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Георгиева, инж. Златина Димитрова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29116, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на идеен проект за реконструкция и разширение на водоснабдителна и канализационна мрежа на град Карнобат”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Място за изпълнение на поръчката е водоснабдителната и канализационна мрежа на град Карнобат.
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изготвяне на идеен проект за реконструкция и разширение на водоснабдителна и канализационна мрежа на град Карнобат във връзка с кандидатстване на община Карнобат по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. с проектно предложение „Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води и улична канализационна мрежа в гр. Карнобат по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж.”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изискванията към идейният проект са посочени в Техническата спецификация към Документацията за участие в обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 550,00 (петстотин и петдесет лева) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Гаранция за изпълнение - 3 (три) % от стойността на договора. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаването и задържането на гаранцията за изпълнение на договора е уредено в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат ще използва собствени средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП - Образец № 18; 2.Административни сведения - Образец № 1; 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка - Образец № 2; 4.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката - Образец № 3; 5.Регистрационни документи на участника: а)копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът юридическо лице или едноличен търговец, издадено не по-късно от 3 (три) месеца преди крайната дата за получаване на офертите (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); б)копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 ЗОП - Образец № 4/4а; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП - Образец № 5/5а; възложителят предвижда отстраняване на участника, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т. 1 - т.5 от ЗОП ; 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП - Образец № 6/6а; 11.Декларация за участието на подизпълнители - Образец № 9; 12.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец № 10; 13.Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец № 11; 14.Декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 12; 15.Декларация за запознаване с обекта - Образец № 13; 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - нотариално заверено копие; 17.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението; 18.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 19.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Образец № 15; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Техническо предложение за изпълнение - Образец № 17; 2.Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 14; ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” 1.Ценова оферта - Образец № 16;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ – заверено копие; чуждестранните участници представят еквивалентен документ; б)заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, оформени съгласно Закона за счетоводството, за участници, чийто отчети и баланси за предходните три години не са достъпни в Търговския регистър: - заверени копия на балансите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на отчетите за приходите и разходите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство в свободен текст;
Минимални изисквания: а)размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да не е отрицателна величина общо за 2009, 2010 и 2011 г. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а” се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а)декларация, съдържаща списък на договори за услуги, сходни с предмета на поръчката 2009, 2010 и 2011 г. - Образец № 8, придружени от препоръки за добро изпълнение; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира изготвяне на инвестиционни проекти за водоснабдителните и канализационни мрежи; б)списък на правоспособните технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 7, с приложени документи за образование, квалификация, правоспособност; списъкът трябва да включва правоспособните технически лица, които ще участват в непосредственото изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: а) участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на поне 3 договора през 2009, 2010 и 2011 г., сходни с предмета на поръчката; Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира изготвяне на идейни проекти за водоснабдителните и канализационни мрежи; б) участникът трябва да осигури експерти, притежаващи пълна проектантска правоспособност по следните части: - ВиК - минимум 2-ма проектанти, инженери с призната квалификаця „В и К” , “ХМС” или „ХТС” -„Геодезия” - 1 проектант; - „Архитектурна” - 1 проектант; - „Строителни конструкции” - 1 проектант; - „Електро” - 1 проектант; - "Ландшафтна архитектура" - 1 проектант. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а” и „б” се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.06.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10,00 (десет лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 12,00 (дванадесет лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат, или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при Общината. Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Обществената поръчка се възлага по реда на чл. 14, ал. 3 от Закона за обществените поръчки.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.06.2012 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № РД - 333 от 23.05.2012 г. на Кмета на община Карнобат.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ