РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Възлагане на обществена поръчка за доставка чрез наемане без право на закупуване на пет броя неупотребявани автомобили с висока проходимост, дванадесет броя неупотребявани лекотоварни автомобили с повишена проходимост – пикап и един брой неупотребяван лек автомобил”, за срок от 4 години
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Наем
Основно място на изпълнение:
Северозападно държавно предприятие, гр.Враца, ул."Христо Ботев" №2
Код NUTS:
BG313
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Възлагане на обществена поръчка за доставка чрез наемане без право на закупуване на пет броя неупотребявани автомобили с висока проходимост, дванадесет броя неупотребявани лекотоварни автомобили с повишена проходимост – пикап и един брой неупотребяван лек автомобил”, за срок от 4 години
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
34100000, 34110000, 34113200, 34131000
Описание:
Моторни превозни средства
Леки автомобили
Превозни средства с висока проходимост
Камионетки (пикапи)
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
5/пет/ броя неупотребявани автомобили с висока проходимост, 12/дванадесет/ броя неупотребявани лекотоварни автомобили с повишена проходимост – пикап и 1/един/ брой неупотребяван лек автомобил
Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 7000.00 /седем хиляди/лв. и е вносима в касата на Северозападно държавно предприятие или по банков път в срок до 16:00 часа на 02.07.2012 год. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 дни. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от достигнатата стойност на поръчката, вносима в касата на Северозападно държавно предприятие или по банкова сметка IBAN BG31DEMI92401000050212, BIC DEMIBGSF ТБ Д Банк клон"Враца" преди подписване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде представена, като договор за банкова гаранция, която да превишава срока на действие на договора с 45 (четиредесет и пет) дни. При промяна на договора за изпълнение на обществената поръчка по смисъла на чл. 43, ал. 2, т.1 от ЗОП изпълнителят представя нов договор за банкова гаранция със срок на действие, съответстващ на промяната.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
За изпълнение предмета на договора Възложителят заплаща на Изпълнителя сума, която е разделена на 48/четиридесет/ равни месечни /наемни/ вноски
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че за изпълнител бъде избран участник - обединение на физически и/или юридически лица, то преди подписване на договора следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, като новосъздаденото дружество ще бъде обвързано с офертата, подадена от обединението
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Съгласно документацията за участие
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на документите за участие с подпис и печат на участника /Приложение № 1/; 2. Копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- рано от 6 месеца от датата на подаване на офертата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението; 3. Административни сведения за участника - /Приложение № 2/; 4. Декларации от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - /Приложение № 7, 8, 9/; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка.
a/ Годишен баланс за 2009, 2010 и 2011 г.
б/ Отчет за приходите и разходите на участника за 2009, 2010 и 2011 г.
Бюджетът за изпълнение на поръчката, предвиден от възложителя е: 700000 лв. без ДДС; 6. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с настоящата поръчка), изпълнени от участника през последните три години, придружени от препоръки за доброто им изпълнение - /Приложение № 13/; Участникът следва да е изпълнил през последните три години минимум три договора, сходни с предмета на поръчката; 7. Оригинален или копие от документ за гаранция за участие банкова или парична /при електронно банкиране е необходимо да има печат на обслужващата банка/; 8. Копие от документ за закупена документация; 9. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 10. Данни за подизпълнителите /ако се ползват такива/, както и декларация, подписана от управителя на участника, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя; 11. Декларации /оригинал/ от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката; 12. Образец на декларация за участие на подизпълнители /ако се ползват такива/ – /приложение № 10/; 13. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка- /приложение № 11/; 14. Приложения към настоящата документация проект на договор /приложение № 6/, попълнен, подписан и подпечатан. Не се попълва цена!; 15. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/; 16. Предложение за изпълнение на поръчката
Предложението за изпълнение на поръчката следва да включва:
Образец на Техническа оферта – /приложение № 4/ от документацията на възложителя и приложенията неразделна част от нея; 17. Ценово предложение
Ценовото предложение следва да включва:
Попълнен образец на ценовата оферта от настоящата документация /приложение № 5/. Цените, посочени от участника трябва да бъдат в български лева и без включен ДДС.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно посочените в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 80
Показател: брой сервизи за обслужване в страната ; тежест: 10
Показател: срок на доставка ; тежест: 10
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.06.2012 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава в касата на стопанството или по електронен път, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от 23.05.2012г. до 22.06.2012 г. включително, срещу заплащане/представяне на документ за внесена такса в размер 120 лева - невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.07.2012 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.07.2012 г. Час: 10:00
Място
Административната сграда на централното управление на Северозападно държавно предприятие в гр.Враца, ул."Христо Ботев" №2, ет.3
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или техен упълномощен представител по нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Одобрената документация за участие в процедурата е публикувана на интернет адреса на предприятието:
http://www.szdp.bg/
Информация - съобщения, разяснения и пр., във връзка с провеждане на процедурата ще се обявява на всички заинтересовани лица на интернет адреса на възложителя: http://www.szdp.bg/
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ