00479-2012-0011
BG-Балчик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Димитрин Димитров, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71053, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: Дирекция" Туризъм, еврофондове, международно сътрудничество и екология"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Одит на първи и втори етап на проекти на Община Балчик по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19 с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Текущ одит за първи и втори етап на проект: „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C015”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж” Обособена позиция 2: „Текущ одит за първи и втори етап на проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C018”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Одит на първи и втори етап на проекти на Община Балчик по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19 с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Текущ одит за първи и втори етап на проект: „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C015”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж” Обособена позиция 2: „Текущ одит за първи и втори етап на проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C018”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж”. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г., достъпни на интернет адрес: http://ope.moew.government.bg/bg/news/newsdetail/from/current/id/245. В случай на настъпили промени в Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките. Одитът на проекта следва да се извършва в съответствие с изискванията на Международно признатите одитни стандарти - МСАИС 3000 „Ангажименти за изразяване на сигурност, различни от одити и прегледи на историческа финансова информация”. Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.
79212000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на поръчките се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни цени за изпълнението двете обособени позиции на одита, както и отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от инвестиционниите проекти. Общата прогнозна стойност на поръчките за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е , както следва: 1.1. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: - ОБЩО - 84 500,00 (осемдесет и четири хиляди и петстотин) лв., без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по одит за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 3 000,00лв. (три хиляди) лева, без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 81 500 лв. (осемдесет и една хиляди и петстотин) лева, без ДДС. 1.2. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - 30 000,00 (тридесет хиляди лева). Максималната цена за изпълнение на дейностите по одит за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 2 300,00лв. (две хиляди и триста лева), без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 27 700 лв. (двадесет и седем хиляди и седмстотин лева), без ДДС. В случай че не се сключи Споразумение между Община Балчик и УО на ОПОС за изпълнение на втория етап на проект, плащанията за изпълнение на дейностите от втория етап не са дължими и договорът се прекратява автоматично.
НЕ
21.06.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата: За обособена позиция 1 - 840 лв. (осемстотин и четирдесет лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на обществената поръчка. За обособена позиция 2- 300 лв. (триста лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на обществената поръчка Гаранцията за участие се внася отделно за всяка обособена позиция. 2. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право да усвоява гаранцията за изпълнение или части от нея, при дължими суми за неустойки, съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение или остатъкът от нея, след усвоени суми за неустойки, се освобождава, в срок до 10 дни след окончателното приключване на договора за възлагане на обществена поръчка, съгласно клаузите му.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка за всяка обособена позиция, е както следва: 1. По първи етап (подготовка на инвестиционния проект): а) Аванс, в размер на 10% (десет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 1 – в срок до 10 (десет) работни дни след сключване на Договора и издадена фактура от страна на изпълнителя. б) Междинни плащания, в размер на 70% (седемдесет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 1 – в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на междинен одитен доклад по съответното искане за плащане и оригинал на фактура от страна на изпълнителя. Междинните плащания се разпределят пропорционално на броя на междинните доклади по съответния етап. в) Окончателно плащане, в размер на останалите 20% (двадесет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 1 – в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на окончателния одитен доклад по Етап 1 и оригинал на фактура от страна на изпълнителя. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане на Етап 1. 2. По втория етап (на инвестиционния проект): а) Аванс, в размер на 10% (десет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 2 – в срок до 10 (десет) работни дни след сключване на Допълнително споразумение към ДБФП за Етап 2 на Проекта и издадена фактура от страна на изпълнителя. Авансовото плащане се приспада пропорционално от следващите междинни плащания. б) Междинни плащания, в размер на 70% (седемдесет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 2 – в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на междинен одитен доклад по съответното искане за плащане и оригинал на фактура от страна на изпълнителя. Междинните плащания се разпределят пропорционално на броя на междинните доклади по съответния етап. в) Окончателно плащане, в размер на останалите 20% (двадесет процента) от цената за изпълнение на дейностите от Етап 2 – в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на окончателния одитен доклад по Етап 2 и оригинал на фактура от страна на изпълнителя. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане на Етап 2. Посочената схема за плащане важи и за двете обособени позиции, за които Бенефициента сключва отделни договори.
Възложителят изисква създаване на юридическо лице след избора на обединение за изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : Предвижда се двата етапа на проекта да продължат до 21.06.2014 г. Обществената поръчка за управление се изпълнява на два етапа: • Индикативният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка по време на първи етап от ДБФП № DIR-51011119-СО15 е до приемане на изпълнението на работата за първи етап, който приключва се след одобрение на доклада за изпълнение на първи етап и след получаване на резултати от верификация на всички плащания по Споразумението за подготовка на Проекта. • Индикативният срок за изпълнение на втори етап от ДБФП № DIR-51011119-СО15 е 21 месеца /двадесет и един месеца/. Срокът за изпълнение на втория етап на обществената поръчка е до приемане на Окончателния доклад за приключване на дейностите по договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и УО на ОПОС, за Проекта и извършване на окончателно плащане по ДБФП. • Общият индикативен срок за изпълнение на обществената поръчка за двата етапа на проекта е до 21.06.2014 г. Срокът може да бъде удължен, ако страните се споразумеят за това, в случай на удължаване на ДБФП № DIR-51011119-СО15 и съвпада с неговия удължен срок. В случай на прекратяване на ДБФП № DIR-51011119-СО15 след изпълнение на първия етап на проекта, вторият етап на изпълнение на настоящата обществена поръчка не подлежи на изпълнение и договорът с изпълнителя се прекратява, като плащания за дейности от втория етап не се дължат. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 : Предвижда се двата етапа на проекта да продължат до 31.12.2013 г. Обществената поръчка за управление се изпълнява на два етапа: • Индикативният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка по време на първи етап от ДБФП № DIR-51011119-СО18 е до приемането на изпълнението на работата за първи етап, които приключва след одобрение на доклада за изпълнение на първи етап и след получаване на резултати от верификация на всички плащания по Споразумението за подготовка на Проекта. • Индикативният срок за изпълнение на втори етап от ДБФП № DIR-51011119-СО18 е 16 месеца /шестнадесет месеца/. Срокът за изпълнение на втория етап на обществената поръчка е до приемане на Окончателния доклад за приключване на дейностите по договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и УО на ОПОС, за Проекта и извършване на окончателно плащане по ДБФП. • Общият индикативен срок за изпълнение на обществената поръчка за двата етапа на проекта е до 31.12.2013.Срокът може да бъде удължен, ако страните се споразумеят за това, в случай на удължаване на ДБФП № DIR-51011119-СО18 и съвпада с неговия удължен срок. В случай на прекратяване на ДБФП № DIR-51011119-СО18 след изпълнение на първия етап на проекта, вторият етап на изпълнение на настоящата обществена поръчка не подлежи на изпълнение и договорът с изпълнителя се прекратява, като плащания за дейности от втория етап не се дължат.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в срока за получаване на документацията, посочен в настоящото обявление, в брой, в касата на Община Балчик, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от Възложителя по следната сметка: IBAN: BG38 UNCR 9660 8497 5033 15 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик, код на плащане 447000 Възложителят предоставя достъп до документацията на интернет-страницата на Община Балчик-www.balchik.bg., раздел "Обяви", подраздел "Обществени поръчки".
Български
180
Общинска администрация Балчик, гр. Балчик, пл. "21 септември" № 6
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката е свързана с Проект № DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик” и Проект № DIR-51011119-20-39 „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, изпълняващи се по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
23.05.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Целта на настоящата поръчка е да се осигурят качествени и ефективни експертни услуги за извършване на одит на проект № DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик” от одитор и екип, който ще бъде пряко ангажиран към изпълнението на проекта. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г., достъпни на интернет адрес: http://ope.moew.government.bg/bg/news/newsdetail/from/current/id/245. В случай на настъпили промени в Насоките за извършване на одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките. Одитът на проектите следва да се извършва в съответствие с изискванията на Международно признатите одитни стандарти - МСАИС 3000 „Ангажименти за изразяване на сигурност, различни от одити и прегледи на историческа финансова информация”.Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС
79212000
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от инвестиционния проект. Общата прогнозна стойност на поръчките за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е 84 500,00 (осемдесет и четири хиляди и петстотин) лв., без ДДС, и се разпределя както следва: Максималната цена за изпълнение на дейностите по одит за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 3 000,00лв. (три хиляди) лева, без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 81 500 лв. (осемдесет и една хиляди и петстотин) лева, без ДДС.
Целта на настоящата поръчка е да се осигурят качествени и ефективни експертни услуги за извършване на одит на проект № DIR-51011119-20-39 „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, от одитор и екип, който ще бъде пряко ангажиран към изпълнението на проекта. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г., достъпни на интернет адрес: http://ope.moew.government.bg/bg/news/newsdetail/from/current/id/245. В случай на настъпили промени в Насоките за извършване на одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките. Одитът на проектите следва да се извършва в съответствие с изискванията на Международно признатите одитни стандарти - МСАИС 3000 „Ангажименти за изразяване на сигурност, различни от одити и прегледи на историческа финансова информация”.Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС
79212100
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от инвестиционния проект. Общата прогнозна стойност на поръчката за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е 30 000,00 (тридесет хиляди лева) и се разпределят както следва: Максималната цена за изпълнение на дейностите по одит за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 2 300,00лв. (две хиляди и триста лева), без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 27 700 лв. (двадесет и седем хиляди и седмстотин лева), без ДДС.