Версия за печат

00530-2012-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Елена Алексиева, ст.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksieva@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения в административна сграда на НАП в гр. София, ул. "Врабча" № 23.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Франко административната сграда на НАП, гр. София, ул. "Врабча" № 23
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е еднократна доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения, находящи се на ІV-ти, V-ти и VІ-ти етаж в административна сграда на НАП в гр. София, ул. „Врабча” № 23, съгласно даденото от възложителя описание и изисквания. Изпълнението се изразява в: а) доставка франко административната сграда на възложителя, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23; б) разтоварване в съответното офис помещение; в) монтаж в съответното офис помещение. Гаранционен срок на доставените изделия - следва да бъде не по-кратък от 24 месеца. Опаковка и транспорт – мебелите се доставят от изпълнителя в подходяща транспортна опаковка, която гарантира запазването на целостта и функционалността на изделията при транспорт, товаро-разтоварни дейности и съхранение. Срок на изпълнение на обществената поръчка – до 30 (тридесет) дни от датата на сключване на договора. Общите и специфичните изисквания към отделните видове изделия, включени в предмета на поръчката са дадени в Пълното описание на обекта на поръчката и технически спецификации - част от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39130000, 39122100, 39156000, 39112000

Описание:

Мебелировка за офиса
Шкафове
Мебелировка за фоайета и рецепции
Столове

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
42247 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за цялостно изпълнение на поръчката в лева, без включен ДДС; тежест: 70
Показател: Срок за цялостно изпълнение на поръчката, в календарни дни; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок на мебелите, в месеци; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 32 - 051522 от 16.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 39 - 063024 от 25.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 79 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване срещу възнаграждение на риск на изпълнителя доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения, находящи се на ІV-ти, V-ти и VІ-ти етаж в административна сграда на НАП в гр. София, ул. „Врабча” № 23, съгласно подадената от изпълнителя в процедурата оферта – предложение за изпълнение.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.04.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"АМО" ЕООД, ЕИК 831589871, ж.к. „Хиподрума”, бл.128, вх.Б, ап.54, Република България 1612, София, Тел.: 02 9582642, E-mail: office@amo-bg.com

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 145000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42247 BGN без ДДС
В брой месеци: 25
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на доставката и монтажа на офис обзавеждането, съгласно офертата на изпълнителя е 5 (пет) дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Предложеният от изпълнителя гаранционен срок за монтираното офис обзавеждане е 60 (шестдесет) месеца, считано от подписване на приемо-предавателния протокол за доставката и монтажа на обзавеждането, при заложен от възложителя минимален гаранционен срок за изделията от 24 (двадесет и четири) месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.spnet.net.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ