Версия за печат

00325-2011-0050

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, За: проф. д-р Карен Джамбазов, Борис Лозанов, Рангел Христозов, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 612974; 032 602930; 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на печатни бланки, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Склад на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на печатни бланки, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив по обособени позиции

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
406884.49 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 80
Показател: Срок на отложено плащане ; тежест: 10
Показател: Срок на доставка ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00325-2011-0050

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 457353 от 17.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-64-12 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Договор за доставка на печатни бланки, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив по СОП 3
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИЛИ 54“ ЕООД, гр. Пловдив, ЕИК 115831912, ул. „Тракийски юнак“ № 27, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 089 8271107

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 30228 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-63-12 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА НА ПЕЧАТНИ БЛАНКИ, КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД по СОП 2 и 4
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕВРОСЧЕТ“ ЕООД, гр. Пловдив, ЕИК 160080735, бул. „Марица“ № 14, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 087 8776677, E-mail: evroschet_eood@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 87900.8 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-65-12 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА НА ПЕЧАТНИ БЛАНКИ, КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД по СОП 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„НАНО ТЕХНОЛОГИИ“ ЕООД, гр. Пловдив, ЕИК 115013766, бул. „Христо Ботев“ № 47, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631968, E-mail: nanobul@abv.bg, Факс: 032 631968

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 91430.39 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-67-12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА НА ПЕЧАТНИ БЛАНКИ, КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД по СОП 1
V.1) Дата на сключване договора
21.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДЕМОН“ ЕООД, гр. Пловдив, ЕИК 115778855, ул. „Гладстон“ № 11, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 088 7617102

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 197325.3 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор