Версия за печат

02718-2012-0038

BG-Панагюрище: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Южноцентрално държавно горско стопанство" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство ''Панагюрище'', Ул. Райна Княгиня №26, За: Стефан Мирев - юрисконсулт на ТП ДГС ''Панагюрище'', РБългария 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 63217, E-mail: dgs_pan@abv.bg, Факс: 0357 63217

Място/места за контакт: ТП Държавно горско стопанство ''Панагюрище''
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по Закона за горите и Закона за лова и опазване на дивечаДруго (моля пояснете): Дейности по Закона за горите и Закона за лова и опазване на дивеча

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДГС ''Панагюрище'', по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДГС ''Панагюрище''
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДГС ''Панагюрище'' ,за следната обособена позиция - ''Принадлежности за офиса''.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8942.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за доставка; тежест: 50
Показател: Процент отстъпка от продажната цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 30 от 10.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Принадлежности за офиса
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Перфект офис ООД, ЕИК 200344277, бул. Климент Охридски №132, РБългария 1000, София, Тел.: 089 7993991

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8942.32 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор