Версия за печат

00145-2012-0028

BG-гр. Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт София - РУ "социално осигуряване" гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7, За: Христина Борисова Тачева, Република България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 608697; 032 608690, E-mail: hristina.Tacheva@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: noi.bg.

Адрес на профила на купувача: noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ - гр. Пловдив в следните обособени позиции" Позиция № 1 Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника марка Xerox и Canon; Позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, ул. "Л. Каравелов" № 7
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ - гр. Пловдив в следните обособени позиции" Позиция № 1 Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника марка Xerox и Canon; Позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78861 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 28 от 09.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 61 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ - гр. Пловдив по Позиция № 1 : Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon"
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ - 98" ООД ЕИК 121798467, Район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47698 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 62 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ "СО" - гр.Пловдив по позиция 2: Доставка на кансумативи за принтерна и копирна техника"
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ - 98" ООД ЕИК 121798467, Район Лозенец, , бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31163 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № 61 е сключен на 16.05.2012г. и влиза в сила от същата дата за доставка на консумативи по Позиция № 1.Договор № 62 е сключен на 16.05.2012г. и влиза в сила от същата дата за доставка на консумативи по Позиция № 2.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор