Версия за печат

02538-2012-0007

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Бисер Янков, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: bjankov@prb.bg, Факс: 02 9316129

Място/места за контакт: бул. "Витоша" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: надзор за законностДруго (моля пояснете): надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари за потребностите на ПРБ по три обособени самостоятелни позиции: 1. Доставка на канцеларски материали; 2. Доставка на копирна хартия; 3. Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Съдебна паалата, гр. София, бул. Витоша № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обемът на доставките се определя със заявки на Възложителя според нуждите на Прокуратурата на Република България по следните обособени позиции: 1. Доставка на канцеларски материали; 2. Доставка на копирна хартия; 3. Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
121304.73 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 1; тежест: 60
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 1; тежест: 40
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 2; тежест: 75
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 2; тежест: 25
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 3; тежест: 80
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 3; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471124 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 37 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
14.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Роел 98 ООД ЕИК 121798467, ул. Христо Смирненски 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 13000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7940.6 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 38 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари
V.1) Дата на сключване договора
14.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Роел 98 ООД, ЕИК 121798467, ул. Смирненски 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 108000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89989.13 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 41 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на копирна хартия
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мениджмънт Бизнес Машин ООД, ЕИК 000708921, бул. Витоша 146, вх. Б, ет. 5, Република България 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: uzunova@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23375 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор