00479-2012-0009
BG-Балчик: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Димитрин Димитров, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71053, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: Дирекция " Туризъм, еврофондове, международно сътрудничество и екология"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на мерки за информация и публичност на първи и втори етап на проекти на Община Балчик по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19 с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за информация и публичност на първи и втори етап на проект: „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C015”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж” Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за информация и публичност на първи и втори етап на проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C018”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на мерки за информация и публичност на първи и втори етап на проекти на Община Балчик по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19 с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за информация и публичност за първи и втори етап на проект: „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C015”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж” Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за информация и публичност за първи и втори етап на проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, във връзка със сключен договор за БФП между МОСВ и Община Балчик с № DIR-51011119-C018”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, по покана от страна на МОСВ за представяне на проектни предложения за реконструкция и изграждане на градски ВиК мрежи и пречиствателни станции, с референтен номер: BG161PO005/10/1.11/03/19, приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с население над 10 000 е.ж”. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г., публикувани и периодично актуализирани на сайта на Управляващия орган на ОПОС, достъпни на интернет адрес:http://ope.moew.government.bg/uf//Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf . В случай на настъпили промени в Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките.
22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на поръчките се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни цени за изпълнението на двете обособени позиции на мерките за информация и публичност, както и отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от изпълнението на проектите. Общата прогнозна стойност на поръчките за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е , както следва: 1.1. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: - ОБЩО - 25 000,00 (двадесет и пет хиляди) лв., без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по информация и публичност за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 1 140 лв. (хиляда сто и четиридесет) лева, без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по информация и публичност за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 23 860 лв. (двадесет и три хиляди осемстотин и шестдесет ) лева, без ДДС. 1.2. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - 25 000,00 (двадесет и пет хиляди лева). Максималната цена за изпълнение на дейностите по информация и публичност за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 1 046,40 лв. (хиляда четирдесет и шест лв. и 40 ст.)лева , без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по информация и публичност за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 23 953,60 лв. (двадесет и три хиляди деветстотин петдесет и три лв. и 60 ст.), без ДДС. В случай, че не се сключи Споразумение между Община Балчик и УО на ОПОС за изпълнение на втория етап на проект, плащанията за изпълнение на дейностите от втория етап не са дължими и договорът се прекратява автоматично.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата: За обособена позиция 1 - 250 лв. (двеста и петдесет лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на обществената поръчка. За обособена позиция 2- 250 лв. (двеста и петдесет лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на обществената поръчка Гаранцията за участие се внася отделно за всяка обособена позиция. 2. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право да усвоява гаранцията за изпълнение или части от нея, при дължими суми за неустойки, съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение или остатъкът от нея, след усвоени суми за неустойки, се освобождава, в срок до 10 дни след окончателното приключване на договора за възлагане на обществена поръчка, съгласно клаузите му.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка за всяка обособена позиция, е както следва: 1. По първи етап (подготовка на инвестиционния проект):в 10 дневен срок след приключване на пресконференцията за представяне на проекта и надлежно издадена фактура от страна на Изпълнителя. 2. По втори етап (изпълнение на инвестиционния проект): а) Авансово за втори етап в размер на 20% (двадесет процента) от стойността за втория етап от Проекта, платими в 20-дневен срок от получаване на уведомление от Възложителя за подписано споразумение за втория етап на проекта и надлежно издадена фактура от страна на Изпълнителя. б) Междинни плащания, до достигане на 80% (осемдесет процента) от цената за втория етап от Проекта за изпълнение на дейностите по Договора, след пропорционално приспадане на аванса по точка а), в срок до 10 (десет) дни след приемането на съответната дейност и надлежно издадена фактура от страна на Изпълнителя. в) Окончателно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от цената за втория етап, в срок до 20 дни след окончателно приемане на дейностите по договора и надлежно издадена фактура от Изпълнителя. Съгласно ДБФП, спирането на плащанията към Бенефициента (Община Балчик) не е основание за спиране на изпълнението на договорите за обществени поръчки, чрез които се изпълнява проектът. В тази връзка, плащанията по сключения договор за обществена поръчка са дължими, независимо от плащанията от страна на УО на ОПОС към Бенефициента и не са обвързани с получаването на средствата от страна на УО на ОПОС, който възстановява средствата по вече извършените плащания към изпълнителите по Проекта. В случай, че не се сключи Споразумение между Община Балчик и УО на ОПОС за изпълнение на втория етап на проекта, плащанията за изпълнение на дейностите от втория етап не са дължими и договорът се прекратява автоматично. Посочената схема за плащане важи и за двете обособени позиции, за които Бенефициента сключва отделни договори.
Възложителят изисква създаване на юридическо лице след избора на обединение за изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението;
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : Предвижда се двата етапа на проекта да продължат 30 месеца (тридесет месеца). Обществената поръчка за управление се изпълнява на два етапа: • Индикативният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка по време на първи етап от ДБФП № DIR-51011119-СО15 е 9 месеца /девет месеца/. Приемането на изпълнението на работата за първи етап се извършва след одобрение на доклада за изпълнение на първи етап и след получаване на резултати от верификация на всички плащания по Споразумението за подготовка на Проекта. • Индикативният срок за изпълнение на втори етап от ДБФП № DIR-51011119-СО15 е 21 месеца /двадесет и един месеца/. Срокът за изпълнение на втория етап на обществената поръчка е до приемане на Окончателния доклад за приключване на дейностите по договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и УО на ОПОС, за Проекта и извършване на окончателно плащане по ДБФП. • Общият индикативен срок за изпълнение на обществената поръчка за двата етапа на проекта е 30 месеца /тридесет месеца/. Срокът подлежи на удължаване, в случай на удължаване на ДБФП № DIR-51011119-СО15 и съвпада с неговия удължен срок. В случай на прекратяване на ДБФП № DIR-51011119-СО15 след изпълнение на първия етап на проекта, вторият етап на изпълнение на настоящата обществена поръчка не подлежи на изпълнение и договорът с изпълнителя се прекратява, като плащания за дейности от втория етап не се дължат. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 : Предвижда се двата етапа на проекта да продължат 23 месеца (двадесет и три месеца). Обществената поръчка за управление се изпълнява на два етапа: • Индикативният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка по време на първи етап от ДБФП № DIR-51011119-СО18 е 7 месеца /седем месеца/. Приемането на изпълнението на работата за първи етап се извършва след одобрение на доклада за изпълнение на първи етап и след получаване на резултати от верификация на всички плащания по Споразумението за подготовка на Проекта. • Индикативният срок за изпълнение на втори етап от ДБФП № DIR-51011119-СО18 е 16 месеца /шестнадесет месеца/. Срокът за изпълнение на втория етап на обществената поръчка е до приемане на Окончателния доклад за приключване на дейностите по договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и УО на ОПОС, за Проекта и извършване на окончателно плащане по ДБФП. • Общият индикативен срок за изпълнение на обществената поръчка за двата етапа на проекта е 23 месеца /двадесет и три месеца/. Срокът подлежи на удължаване, в случай на удължаване на ДБФП № DIR-51011119-СО18 и съвпада с неговия удължен срок. В случай на прекратяване на ДБФП № DIR-51011119-СО18 след изпълнение на първия етап на проекта, вторият етап на изпълнение на настоящата обществена поръчка не подлежи на изпълнение и договорът с изпълнителя се прекратява, като плащания за дейности от втория етап не се дължат.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в срока по т. 1.3. в брой, в касата на Община Балчик, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от Възложителя по следната сметка: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик
Български
180
Общинска администрация Балчик
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката е свързана с Проект № DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик” и Проект № DIR-51011119-20-39 „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”, изпълняващи се по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г , приоритетна ос 1, референтен номер BG161PO005/10/1.11/03/19
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
16.05.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Целта на настоящата поръчка е да се изпълнят мерки за информираност и публичност на проект № DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик”. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г., публикувани и периодично актуализирани на сайта на Управляващия орган на ОПОС, достъпни на интернет адрес: http://ope.moew.government.bg/uf//Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf . В случай на настъпили промени в Насоките за изпълнение на мерки за информация и публичност на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките.
22000000
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от инвестиционния проект. Общата прогнозна стойност на поръчките за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е 25 000,00 (двадесет и пет хиляди) лв., без ДДС, и се разпределя както следва: Максималната цена за изпълнение на дейностите по изпълнение на мерките за информация и публичност за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 1 140,00 лв. (хиляда сто и четиридесет лева) лв., без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 23 860 лв. (двадесет и три хиляди осемстотин и шесдесет) лева, без ДДС.
Целта на настоящата поръчка е да се осигурят качествени услуги за изпълниние на мерки за информация и публичност на проект № DIR-51011119-20-39 „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ – Балчик и разширяване обхвата на канализационната мрежа на гр. Балчик”. При изпълнението на настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г., публикувани и периодично актуализирани на сайта на Управляващия орган на ОПОС , достъпни на интернет адрес: http://ope.moew.government.bg/uf//Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdfhttp://ope.moew.government.bg/bg/news/newsdetail/from/current/id/245. В случай на настъпили промени в Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. и при констатиране на противоречие с настоящите Технически спецификации, Изпълнителят следва да изпълнява изискванията на Насоките.
22000000
Описание:
Прогнозната стойност на поръчката се определя в български лева, без ДДС. Участниците следва да посочат отделни стойности за първия етап (подготовка на проектите) и за втория етап (изпълнение на проектите) от инвестиционния проект. Общата прогнозна стойност на поръчката за изпълнение на дейностите за двата етапа на проекта е 25 000,00 (двадесет и пет хиляди лева) и се разпределят както следва: Максималната цена за изпълнение на дейностите по одит за първия етап (подготовка на проекта) е в размер на 1 046,40 лв. (хиляда четирдесет и шест лева и 40 ст.) лв., без ДДС. Максималната цена за изпълнение на дейностите по управление за втория етап (изпълнение на проекта) е в размер на 23 953,60 лв. (двадесет и три хиляди деветстотин петдесет и три лева и 60 ст.), без ДДС.