Версия за печат

02718-2012-0030

BG-гр. Батак: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП гр.Смолян, ТП ДГС "Родопи" гр.Батак, м. Снежана, м. Снежана, гр. Батак, обл. Пазарджик, За: Дафинка Ангелова Кънева, РБългария 4580, гр. Батак, Тел.: 0894 626528, E-mail: tpdgs_rodopi@abv.bg, Факс: 0353 371

Място/места за контакт: Дафинка Ангелова Кънева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности свързани с охраната и управлението на държавни горски територии.Друго (моля пояснете): Дейности свързани с охраната и управлението на държавни горски територии.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възлагането на обществена поръчка с предмет:Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи , необходими за осъществяването на административната и стопанска дейност ТП ДГС "РОДОПИ" гр.Батак.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС "РОДОПИ" гр.Батак
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществена поръчка с предмет:Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи , необходими за осъществяването на административната и стопанска дейност ТП ДГС "РОДОПИ" гр.Батак.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30197630, 30125100, 30192000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане
Касети с тонер
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02718-2012-0030

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 08.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 47 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи необходими за осъществяването на административната и стопанска дейност на ТП ДГС "РОДОПИ" гр. Батак
V.1) Дата на сключване договора
08.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Даника 63" ООД гр.Пазарджик ЕИК 112628252, гр.Пазарджик ул. "Асен Златаров" № 5, РБългария 4400, гр.Пазарджик, Тел.: 0894 626529

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор