Версия за печат

00137-2012-0006

BG-Лясковец: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лясковец, пл. "Възраждане" 1, За: Даниела Маринова, България 5140, Лясковец, Тел.: 0619 22055, Факс: 0619 22045

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Промотиране на иновативно културно събитие и осигуряване на мерки за визуализация и публичност на проекта”, по обособени позиции: - обособена позиция 1 „Промотиране, маркетинг и реклама на иновативно събитие” и - обособена позиция 2 „Дейности за осигуряване на мерки за визуализация и публичност на проекта"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Лясковец
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1. “Промотиране на иновативно културно събитие и осигуряване на мерки за визуализация и публичност на проекта”, със следните обособени позиции: 1.1. Обособена Позиция 1 „Промотиране, маркетинг и реклама на иновативно събитие”, включваща изпълнението на следните задачи: Задача 1. Провеждане на информационни срещи с целеви групи (наем на зала и кафе - паузи). Задача 2. Изработка на стикери за иновативното културно събитие. Задача 3. Отпечатване на афиши за иновативното културно събитие. Задача 4. Заснемане и излъчване на анонси за иновативното културно събитие. Задача 5. Провеждане на кастинг за арт - посланици на иновативното културно събитие (наем на зала и подготовка на участници). Задача 6. Изработка на рекламни листовки за иновативното културно събитие Задача 7. Изработка на рекламни фото - рамки за иновативното културно събитие. Задача 8. Изработка и излъчване на медийни послания за иновативното културно събитие. Задача 9. Изработка на мултимедийни презентации за иновативното културно събитие. Задача 10. Изработка на флаери за иновативното културно събитие. Задача 11. Отпечатване на транспаранти за иновативното културно събитие. Задача 12. Организиране и провеждане на нюз - уърк шоп за иновативното културно събитие (наем на зала и напитки). Задача 13. Платени публикации - обяви и анонси за иновативното културно събитие. Задача 14. Интернет - промотиране на иновативното културно събитие. Задача 15. Провеждане на маркетингово проучване за иновативното културно събитие. Задача 16. Маркетинг и брандиране на иновативното културно събитие. Задача 17. Изработка на знаменца за иновативното културно събитие. Задача 18. Изработка на значки за иновативното културно събитие. Задача 19. Платени публикации за иновативното културно събитие в специализирани издания. 1.2. Обособена Позиция 2 „Дейности за осигуряване на мерки за визуализация и публичност на проекта”, включваща изпълнението на следните задачи:: Задача 1. Изработка, доставка и монтаж на билбордове. Задача 2. Изработка, доставка и монтаж на информационни табели. Задача 3. Организиране и провеждане на публични събития. Задача 4. Изработка и доставка на плакати. Задача 5. Изработка и доставка на информационна листовка с анкета. Задача 6. Изработка на информационен диск. Задача 7. Изработка, доставка и монтаж на транспаранти. Задача 8. Разпространени публикации в местни и регионални медии.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58974 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Гаранционен срок на билборд и информационна табела; тежест: 10
Показател: Срок за отложено плащане; тежест: 30
Показател: Оценка на финансовото предложение ; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00137-2012-0006


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:„Промотиране, маркетинг и реклама на иновативно събитие” и „Дейности за осигуряване на мерки за визуализация и публичност на проекта”
V.1) Дата на сключване на договора
08.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Д- Медия" ООД, ул. "Колю Гайтанджия" 24, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 604600

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58974 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Карвинг Фестивал – Лясковец - пъстра столица на зеленчуците и градинарството””- финансира по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие, Операция 1.1: Социална инфраструктура.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор