Версия за печат

00190-2012-0004

BG-Карнобат: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Георгиева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27147

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат и основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: ул. ”Хан Аспарух”, ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат и ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи (СМР) - демонтажни работи, изкопни работи, натоварване и превоз на земни почви, полагане на улични бордюри, направа основа от несортиран трошен камък, доставка и полагане на асфалтобетонови смеси, изкърпване, разкъртване на асфалтова настилка, тръбни водостоци ф 1000 мм, на обект: ”Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат и основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете ремонтни работи са посочени в Техническата спецификация, а количествата им ще се доказват с Протокол за установяване на действително извършени строително-монтажни работи, като цената не трябва да надвишава предвидените средства.

Прогнозна стойност без ДДС
370000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособена позиция № 1 е в размер на 1 200,00 (хиляда и двеста лева ) лв.; гаранцията за участие по обособена позиция № 2 е в размер на 2 400,00 (две хиляди и четиристотин лева) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Гаранция за изпълнение - 3 (три) % от стойността на договора. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност един месец след изтичане срока на изпълнение на договора за строителство за съответната обособена позиция. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаването и задържането на гаранцията за изпълнение на договора (за обособена позиция № 1 и/или обособена позиция № 2) е уредено в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат ще използва по обособена позиция № 1 "Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат" и по обособена позиция № 2 "Основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат” целева субсидия за капиталови разходи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП - Образец № 24; 2.Административни сведения - Образец № 1; 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка - Образец № 2; 4.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката - Образец № 3; 5.Регистрационни документи на участника: а)копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът юридическо лице или едноличен търговец, издадено не по-късно от 3 (три) месеца преди крайната дата за получаване на офертите (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); б)копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 ЗОП - Образец № 4/4а; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП - Образец № 5/5а; възложителят предвижда отстраняване на участника, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т. 1 - т.5 от ЗОП ; 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП - Образец № 6/6а; 11.Декларация за участието на подизпълнители - Образец № 10; 12.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец № 11; 13.Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец № 12; 14.Декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 13; 15.Декларация за запознаване с обекта - Образец № 14; 16.Данни за произход на материалите, които ще бъдат използвани при изпълнението на договора - Образец № 15; 17.Данни относно прилагани системи за контрол на качеството - Образец № 16; 18.План за опазване на околната среда - Образец № 17; 19.Декларация от представляващия участника, че качеството на СМР и на влаганите материали ще отговаря на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. 20.Валидна застрахователна полица за застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, които ще участват в изпълнението на СМР– заверено копие; 21.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - нотариално заверено копие; 22.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението; 23.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Образец № 19; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Оферта за участие - Образец № 20/20а; 2.Техническо предложение за изпълнение - Образец № 23/23а; 3.Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 18; ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” 1.Ценова оферта - Образец № 21/21а; 2.Количествена сметка, остойностена - Образец № 22/22а;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ – заверено копие; чуждестранните участници представят еквивалентен документ; б)заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, оформени съгласно Закона за счетоводството, за участници, чийто отчети и баланси за предходните три години не са достъпни в Търговския регистър: - заверени копия на балансите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на отчетите за приходите и разходите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство в свободен текст; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за икономическото и финансово състояние се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: а)Професионалната дейност от застрахователната полица за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ да отговаря на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя и да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата; чуждестранните участници представят документ, доказващ наличие на еквивалентна застраховка; б)размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да не е отрицателна величина общо за 2009, 2010 и 2011 г. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а” и „б” се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а)декларация, съдържаща списък на договори за строителство - изпълнени строително - монтажни работи през 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г., сходни с предмета на поръчката - Образец № 8, придружени от препоръки за добро изпълнение; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през предходните пет години; преходните обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване; към декларацията участниците представят и договори за изпълнение – заверени копия. Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на пътища III клас от републиканската пътна мрежа, първостепенната улична мрежа I и II клас и съоръженията към тях, общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа ІІІ и ІV клас и съоръженията към тях; б) списък на правоспособните технически лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството - Образец № 7, с приложени документи за образование, квалификация, професионална автобиография, трудов/граждански договор – заверени копия; списъкът трябва да включва ръководния екип от правоспособни технически лица, както и изпълнителския персонал, които ще участват в непосредственото изпълнение на поръчката; за изпълнителския персонал се прилагат заверени копия на документи, доказващи професионалната им квалификация, в зависимост от дейностите, които ще извършват. в)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 9; към декларацията участниците представят документ за собственост и/или договор за наем/лизинг. За машините и оборудването, които ще се ползват по силата на договор за наем и/или лизинг трябва да се представят документи, от които да е видно, че наемодателят и/или лизингодателят могат да се разпореждат с предоставената техника. Участниците могат да представят заверено копие на извлечение от инвентарна книга, от което да е видно, че разполагат с предлаганата техника, като за техниката, която е на лизинг се представя копие на договора за лизинг, придружен с приемателно-предавателен протокол или фактура. В представеното извлечение от инвентарната книга техниката трябва да бъде маркирана (обозначена) по подходящ начин. г)сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството – заверено копие; д)удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя – заверено копие и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право; е)информация за асфалтова база (мобилна или стационарна) и база за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтовите смеси и инертните материали; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за технически възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: а) участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на поне 5 договора през 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г., сходни с предмета на поръчката; Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на пътища III клас от републиканската пътна мрежа, първостепенната улична мрежа I и II клас и съоръженията към тях, общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа ІІІ и ІV клас и съоръженията към тях; б) ръководният персонал, който следва да се предвиди от изпълнителя да включва: •по 1 (един) ръководител обект за всяка обособена позиция - дипломиран строителен инженер, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 5 (пет) години; •по 1 (един) строителен техник за всяка обособена позиция с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години; •по 1 (един) специалист по контрол на качеството за всяка обособена позиция- правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; •по 1 (един) специалист отговорен за безопасността на труда за всяка обособена позиция – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация; в) изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват. г)участниците трябва да осигурят следната механизация за изпълнение на строително-монтажните работи: - самосвал – 2 бр., багер – 2 бр., бордови автомобил – 1 бр., автокран - 1 бр., ударо-пробивни машини – 3 бр., автогрейдер - 1 бр., асфалтополагаща машина - 1 бр.; д) сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството - обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; е)Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Втора група строежи от транспортната инфраструктура; ІІІ - V категория; ж)участниците трябва да представят информация за асфалтова база (мобилна или стационарна) и база за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтовите смеси и инертните материали; за доказване на това обстоятелство се представят копия от документи за собственост и/или наем. В случай, че участникът не разполага със собствени и/или наети асфалтова база и база за инертни материали, следва да представи предварителен договор за доставка на асфалтови смеси и инертни материали от бази, придружени от копия на документите за собственост и/или наем за базите на фирмите – доставчици на асфалт и инертни материали. Важно: Участниците следва да имат предвид технологичното изискване поставено в „Техническа спецификация 2009 г.”, одобрена от изпълнителния директор на Агенция „Пътна инфраструктура” и публикувана на официалния сайт на агенцията - http://www.napi.government.bg/downloadbg.php?dr=30&P=6&SP=111&&&, в която на стр. 99 е записано, че „ … времето за транспортиране на сместа не трябва да бъде повече от 45 минути. Общото време за транспорт и полагане на асфалтовата смес за дрениращо покритие не трябва да превишава 60 минути.” В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а”, „б”, „в”, "г", "д", "е" и "ж" се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности на участника. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20,00 (двадесет лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 24,00 (двадесет и четири лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат, или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при Общината. Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.06.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.06.2012 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № РД - 302 от 10.05.2012 г. на Кмета на община Карнобат.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ”Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат"
1) Кратко описание

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи (СМР) - демонтажни работи, изкопни работи, натоварване и превоз на земни почви, полагане на улични бордюри, направа основа от несортиран трошен камък, доставка и полагане на асфалтобетонови смеси, изкърпване, разкъртване на асфалтова настилка, тръбни водостоци ф 1000 мм, на обект: ”Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат и основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Видовете ремонтни работи са посочени в Техническата спецификация, а количествата им ще се доказват с Протокол за установяване на действително извършени строително-монтажни работи, като цената не трябва да надвишава предвидените средства.

Прогнозна стойност, без ДДС
127583.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат”
1) Кратко описание

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи (СМР) - демонтажни работи, изкопни работи, натоварване и превоз на земни почви, полагане на улични бордюри, направа основа от несортиран трошен камък, доставка и полагане на асфалтобетонови смеси, изкърпване, разкъртване на асфалтова настилка, тръбни водостоци ф 1000 мм, на обект: ”Основен ремонт на ул. ”Хан Аспарух” и ул. ”Димитър Благоев” от о.т. 621 до о.т. 640”, гр. Карнобат и основен ремонт на ІV кл. път BGS 1064 (с.Житосвят – с.Добриново), от км 0+000 до км 5+200”, община Карнобат”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Видовете ремонтни работи са посочени в Техническата спецификация, а количествата им ще се доказват с Протокол за установяване на действително извършени строително-монтажни работи, като цената не трябва да надвишава предвидените средства.

Прогнозна стойност, без ДДС
242416.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90