Версия за печат

02718-2012-0021

BG-Асеновград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство-Асеновград" към "Южноцентрално държавно предприятие" гр.Смолян, ул."Александър Стамболийски" №25, За: Димитрина Батурова, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 63041, E-mail: dgsasenovgrad@ucdp-smolian.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dgsasenovgrad.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП"ДГС-Асеновград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административна сграда на ТП"ДГС-Асеновград"
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП"ДГС-Асеновград"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30200000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Компютърно оборудване и принадлежности
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4422.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02718-2012-0021

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 465720 от 23.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 60 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:за изпълнение на обществена поръчка за доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране
V.1) Дата на сключване договора
07.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ди Ви Ел" ООД, ЕИК:200196889, ул."Булаир" №4, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 63010

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4422.63 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 4422.63, Най-висока цена 9875.48 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор