Версия за печат

01224-2011-0028

BG-гр. София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Зорница Гочева, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 91451552, E-mail: Gocheva.Z@bnbank.bg, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на софтуер за автоматизация на процесите по управление на оперативния риск в БНБ".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1000, пл. "Княз Александър І" № 1
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на обществената поръчка ще включва: - доставка на всички необходими лицензи за софтуер за автоматизация на процесите по управление на оперативния риск, които да осигуряват минимум 20 конкурентни сесии за минимум 75 потребители. - доставка на съответните сертификати, удостоверяващи правото за ползване без ограничение във времето за всеки от тези лицензи. - инсталацията на системата, в мрежовата среда на възложителя. - извършване на всички необходими настройки за функциониране на системата, съгласно „Задание” – Приложение № 1, както и представените в писмена форма допълнителни указания на възложителя по заданието и „Техническото предложение за реализация на поръчката”, предоставено от изпълнителя в неговата оферта; - осигуряване за срок от 1 (една) година на гаранционна поддръжка на системата, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол съгласно условията на договора. - провеждане на еднократно обучение за работа със системата на служители на възложителя (администратори и потребители).

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48210000

Описание:

Софтуерни пакети за работа в мрежа


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
149744 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Оценка на Техническото предложение за реализация на поръчката; тежест: 65
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД14-0007 / Наименование:Договор за доставка на лицензи за софтуер
V.1) Дата на сключване на договора
03.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мега Ентернасионал" АД, "Рьоне Коти", Франция 75014, гр. Париж, Тел.: 0033 142754059, Факс: 0033 142754096

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 149744 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 10%
Кратко описание
Инсталация на софтуера и първо ниво на поддръжка.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор