Версия за печат

02718-2012-0056

BG-Сърница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално Държавно Предприятие - гр.Смолян, ТП "Държавно горско стопанство - Селище", местност Селище, За: Иванка Анастасова, Р България 4633, Сърница, Тел.: 03549 2222, E-mail: dgsselishte@ucdp-smolian.com, Факс: 03549 2223

Място/места за контакт: Иванка Анастасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности свързани с охраната и управлението на държавни горски територии.Друго (моля пояснете): Дейности свързани с охраната и управлението на държавни горски територии.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ГР.ВЕЛИНГРАД ГР.СЪРНИЦА
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника,

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3646.22 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 3646.22, Най-висока оферта: 5000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 56 от 23.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИсторияИстория / Обособена позиция №: / Заглавие:"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника,
V.1) Дата на сключване договора
03.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА" ЕИК -000885099, ГР.СОФИЯ ,РАЙОН-МЛАДОСТ,бул"ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ"№139, Р България 1784, гр.София, Тел.: 02 9766896, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3646.22 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.05.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор