Версия за печат

02718-2012-0019

BG-Велинград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП- ГР. СМОЛЯН, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "АЛАБАК" ГР. ВЕЛИНГРАД, бул."Съединение" № 125, За: Елка Стоилова, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 52152

Място/места за контакт: ТП ДГС "Алабак"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛ НА ГОРСКИЯ ФОНДДруго (моля пояснете): УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛ НА ГОРСКИЯ ФОНД

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка на канцеларски материали, офис-консумативи и офис-техника, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП “ДГС Алабак”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: територията на ЮЦДП- ГР. СМОЛЯН, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "АЛАБАК" ГР. ВЕЛИНГРАД
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка на канцеларски материали, офис-консумативи и офис-техника, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП “ДГС Алабак”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6504.06 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 465616 от 21.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 106 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
25.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация ``Панда``, ЕИК 000885099, България, България 1301, София, бул.Цариградско шосе №139, Тел.: 03 5950056

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6504.06 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6504.06 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор