Версия за печат

01059-2012-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ДЕЦА С ОНКОХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ - СОФИЯ ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: проф. д-р Драган Георгиев Бобев, д.м.н., България 1527, София, Тел.: 02 9307036, E-mail: stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sbaldohz.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на 15 обособени позиции лабораторни реактиви и консумативи съгласно Спецификация за срок до провеждане и успешно приключване с избрани изпълнители на следваща процедура с идентичен предмет по правилата на Закона за обществени поръчки, но не по-късно от 1 г. от сключване на договора, по заявка на възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД. Посочените в списъка количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем. Участниците могат да подават предложение както за всички позиции от спецификацията, така и само за отделни позиции.” Пояснение: В случай, че следваща проведена от Възложителя по правилата на ЗОП процедура с идентичен предмет не приключи с избран/и изпълнител/и на периодични доставки на коя да е от посочените обособени позиции - предмет и на настоящата процедура, договорът продължава действието си до изтичане на едногодишен срок от подписването му.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД, ул. Бяло море № 8, София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка на 15 обособени позиции консумативи

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
77254.84 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: единична предложена цена за всяка обособена позиция ; тежест: 58
Показател: качество; тежест: 25
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: срок на доставка; тежест: 7
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01/2012

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:141 / Заглавие:Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позиции с №№ от 141 до 147 вкл.
V.1) Дата на сключване договора
18.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АДИКС - Х ООД с ЕИК 121337107, бул. Цар Борис III № 218, България 1619, София, Тел.: 02 9571148, E-mail: adix@mtel.net, Факс: 02 9571187

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 43188 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:154 / Заглавие:Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позиции с №№ 154, 174, 175, 176 и 177.
V.1) Дата на сключване договора
20.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АНТИСЕЛ БРАТЯ СЕЛИДИС БЪЛГАРИЯ ООД с ЕИК 121152973, ул. Индустриална № 11, ет. 8, България 1202, София, Тел.: 02 9531224, E-mail: ssapunarova@antisel.gr, Факс: 02 9524183

URL: http://www.antiesel.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15683.04 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:148 / Заглавие:Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позици с №№ 148 и 159.
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СЕРВИЗМЕД ООД с ЕИК 831546368, ж.к. Красна поляна, ул. Добротич, бл. 329А, ет. 1, България 1330, София, Тел.: 02 8105959; 02 8105969, E-mail: trade@servicemed-bg.com, Факс: 02 8105958

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18383.8 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Открита процедура по ЕС с уникален номер на поръчката в Регистъра на Агенция по обществени поръчки 01059-2011-0005 е частично прекратена за 21 броя обособени позиции с №№ 25 и 36 – в група „Общи медицински консумативи” на Списъка - Спецификация, с №№ 133-134 вкл. – в група Реактиви и консумативи за апарат Cytospin 4, с №№ 141-147 вкл. – в група Реагентни набори серумно ниво MTХ за апарат TDX, с №№ 148, 154, 158 и 159 – в група „Реактиви и консумативи за криобиология”, с №№ 174 до 177 вкл. – в група „Реактиви и консумативи за апарат Beckman Coulter Access и с №№ 188 и 191 вкл., при условията на чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради това че не е подадена нито една оферта за участие. Възложителят е постановил решение № 83/13.12.2011 г. за прекратяване на процедурата за тези позиции, което е вписано в Регистъра на обществените поръчки, воден от Агенция по обществени поръчки. За 15 от общо 21 обособени позиции, за които посочената процедура е била прекратена, към датата на откриване на процедурата на договаряне без обявление Възложителят е имал необходимост, първоначално обявените условия не са съществено променени, поради което е било налице правно основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Поканените в договарянето търговци са тясно специализирани в доставката на отделни видове лабораторни реактиви и консумативи - предмет на процедурата на договаряне без обявление, а някои от тях - и единствени вносители и дистрибутори на същите.