Версия за печат

00516-2012-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", Бул. "Кн. Ал. Дондуков" № 3, За: Даниела Георгиева Касабова - Тодорова - главен счетоводител на ИА "Главна инспекция по труда", Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: dkasabova@gli.government.bg, Факс: 02 8101797

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Кн. Ал. Дондуков" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на консумативи за разпечатваща техника, хартия и канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", дирекции и отдели "Инспекция по труда".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на всички областни градове на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на консумативи за разпечатваща техника, хартия и канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", дирекции и отдели "Инспекция по труда

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30125100, 30197640

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
180270.98 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена (най-ниска); тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на доставката; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 463863 от 10.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД 12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда", дирекции и отдели “Инспекции по труда”
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, ЕИК 831176328, бул. "Акад. Иван Гешов", № 2 Е, Бизнес център "Сердика", Република България 1330, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 125000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 124833.89 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД 11 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда", дирекции и отдели “Инспекции по труда”
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, ЕИК 831176328, бул. "Акад. Иван Гешов" № 2 E, Република Бълагария 1330, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 38000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37896.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД 10 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, дирекции и отдели “Инспекции по труда”
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, ЕИК 831176328, бул. "Акад. Иван Гешов" № 2 Е, Република България 1330, София, Тел.: 07 17017, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17540.29 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор