Версия за печат

01055-2011-0010

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. "Павлово", ул. "Мусала" № 1, За: ст. юрисконсулт Лъчезар Тодоров, Република България 1618, София, Тел.: 02818 8326, E-mail: Todorov.L@cadastre.bg, Факс: 029555 333

Място/места за контакт: Агенция по геодезия, картография и кадастър

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cadastre.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: геодезия, картография и кадастърДруго (моля пояснете): геодезия, картография и кадастър

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Провеждане на информационна кампания за запознаване на обществеността с новата функционалност на ИКАР и възможностите за предоставяне на услуги, кръгли маси и обществени обсъждания за дискусии и обратна връзка с потребителите на услуги на АГКК и извършване на дейности по публичност и информация на проект “Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от АГКК, чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документо-оборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация”, финансиран по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез открита процедура за конкурентен подбор с определен срок за кандидатстване, приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.1. „подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, BG051PO002/10/3.1-04.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Провеждане на информационна кампания за запознаване на обществеността с новата функционалност на ИКАР и възможностите за предоставяне на услуги, кръгли маси и обществени обсъждания за дискусии и обратна връзка с потребителите на услуги на АГКК и извършване на дейности по публичност и информация на проект “Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от АГКК, чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документо-оборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация”, финансиран по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез открита процедура за конкурентен подбор с определен срок за кандидатстване, приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.1. „подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, BG051PO002/10/3.1-04.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
203000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 178790, Най-висока оферта: 203000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Финансово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 10 от 04.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДД - 56 / Обособена позиция №: / Заглавие:Провеждане на информационна кампания за запознаване на обществеността с новата функционалност на ИКАР и възможностите за предоставяне на услуги, кръгли маси и обществени обсъждания за дискусии и обратна връзка с потребителите на услуги на АГКК и извършване на дейности по публичност и информация на проекта”
V.1) Дата на сключване договора
20.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕКСПО ВИЖЪН” ООД, ЕИК:175138945, ул. „Ами Буе” № 10-12, България 1606, София, Тел.: 029170 970, E-mail: office@expovision-bg.com

URL: www.expovision-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 207000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 203000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

договор № 10-31-1/17.03.2011г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” за изпълнение на проект с наименование “Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от АГКК, чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор