Версия за печат

00496-2011-0015

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Андреана Каишева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: a.kaisheva@asp.government.bg, Факс: 02 9861260

Място/места за контакт: отдел "Правно-нормативно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на материали за публичност и отпечатване на брошури за популяризиране на Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.13 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София, ул. Триадица № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработка и доставка на 30 бр.табели, 1000 бр. брошури от рециклирана хартия, 30 бр. банери, 1 бр. танспарант за популяризиране на Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.13 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22100000, 31523000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Светлинни фирмени и указателни табели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6108.45 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 461197 от 21.12.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG6.2.13/ДУ01/2 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", 000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6450 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6108.45 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007 - 2013 г., Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG051РO001-6.2.13

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор