00530-2011-0105
BG-Варна: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк" №128, За: Тодорка Александрова, Р.България 9000, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: t.aleksandrowa@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Цялостно сервизно обслужване и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на многофункционални копирни машини за нуждите на ТД на НАП - Варна и офиси за обслужване Русе, Разград, Търговище, Силистра, Добрич и Шумен"
"Цялостно сервизно обслужване и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на многофункционални копирни машини за нуждите на ТД на НАП - Варна и офиси за обслужване Русе, Разград, Търговище, Силистра, Добрич и Шумен. Плащане по банков път в срок до 60 /шестдесет/ дни, след представяне на фактура в ТД на НАП - Варна/офиси за обслужване Русе, Разград, Търговище, Силистра, Добрич и Шумен и двустранни протоколи за извършените работи, с отразените показания на брояча на машините, засечени за съответния месец, при цена за 1 брой направено черно бяло копие в размер на 0.0179 лв., без ДДС и часова ставка за извършени ремонтни работи в размер на нула лв./час. Максимално допустимата стойност, за срока на изпълнение на договора е в размер на 95000.00 лева без ДДС.
50313000, 50313200, 30125000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
14.12.2011 г.
6
"Темпус 2000" ООД, ЕИК 130065898, ул. "Генерал Гурко" 13, В, ап.57, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 660990, E-mail: sales@tempus2000.com, Факс: 052 660984
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Срещу Решение № 43-11/14.12.2011г. на Заместник директора на ТД на НАП - Варна е подадена жалба до Комисия за защита на конкуренцията с вх. № ВХР-2813/23.12.2011г. По преписка № КЗК-1469/29.12.2011г. е образувано производство и постановено Решение № 106/02.02.2012г. , с което жалбата се оставя без уважение. Решението е съобщено на страните с писмо вх. № 33977-90/07.02.2012г. Съгласно разпоредбата на чл. 122е от ЗОП решението е обжалвано в 14 дневен срок пред ВАС. С решение 4967/05.04.2012г. е оставено в сила решение 106/02.02.2012г. по преписка КЗК-1469/2011 на КЗК. Във връзка с процедурата по обжалване и влизане в сила на решението за избор на изпълнител се променя срока за изпълнение посочен в т. ІІ.3, раздел ІІ от обявление за поръчка както следва: начало 09.04.2012г.- завършване 09.04.2013г. На основание чл 58, ал.3 от ЗОП и във връзка с декларирано обстоятелство в "Оферта документи за подбор" от възложителят е поискано от участниците с писмо изх. № 33977-99/22.03.2012г. да потвърдят удължаване срока на валидност на офертите. До 26.03.2012г. всички учатници са потвърдили писмено удължаване срока на валидност на офертите до сключване на договор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.04.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г