Версия за печат

00079-2011-0001

BG-Царево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Царево, ул. Хан Аспарух 36, За: Мария Велчева, РБългария 8260, Царево, Тел.: 0590 55046, E-mail: tsarevo@dir.bg, Факс: 0590 52003

Място/места за контакт: Община Царево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tzarevo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти, хигиенни, санитарни материали, консумативи и дезинфектанти за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и Училищен стол – Ахтопол, находящи се на територията на Община Царево. Видове и предвидени минимални (приблизителни) количества по позиции: 1. Хляб и хлебни изделия; 2. Мляко и млечни продукти, Месо и месни продукти, Зеленчукови и плодови консерви, замразени зеленчуци и подправки, други хранителни стоки; 3. Плодове и зеленчуци; 4. Риба и рибни продукти; 5. Хигиенни, санитарни материали и консумативи, почистващи препарати и дезинфектанти.” /Приложение № 1/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: по местонахождението на складовете на учебните, детските и други заведения на общинска издръжка – гр. Ахтопол и гр. Царево.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка продуктите по обособена позиция 1, а именно: Хляб и хлебни изделия за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и Училищен стол – Ахтопол, находящи се на територията на Община Царево.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 39830000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Почистващи продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
312324.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 431519 от 17.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОЗКССД/03712042012 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка продуктите по обособена позиция 5, а именно: Хигиенни, санитарни материали и консумативи, почистващи препарати и дезинфектанти за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и Училищен стол – Ахтопол, находящи се на територията на Об
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИВ-ТРЕЙД”ООД, ЕИК102182129, ул. Мара Гидик № 21, ет. 2, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 843231, E-mail: iv_trade@abv.bg, Факс: 056 843231

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11970.23 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОЗКССД/03812042012 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка продуктите по обособена позиция 1, а именно: Хляб и хлебни изделия за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и Училищен стол – Ахтопол, находящи се на територията на Община Царево
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Хляб и хлебни изделия”ЕООД, ЕИК 102010485, Индустриална Зона „Север”, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 810259, E-mail: hlebozavoda@mail.bg, Факс: 056 810948

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 30654.63 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОЗКССД/03612042012 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка продуктите по обособена позиция 4, а именно: Риба и рибни продукти за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и Училищен стол – Ахтопол, находящи се на територията на Община Царево
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИВ-ТРЕЙД”ООД, ЕИК 102182129, ул. Мара Гидик № 21, ет. 2, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 843231, E-mail: iv_trade@abv.bg, Факс: 056 843231

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10985 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОЗКССД/03512042012 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка продуктите по обособена позиция 2, а именно: Мляко и млечни продукти, Месо и месни продукти, Зеленчукови и плодови консерви, замразени зеленчуци и подправки, и други хранителни стоки за нуждите на ОДЗ „Ален мак” – гр. Царево, ЦДГ „Митко Палаузов„ – гр. Ахтопол, Детска млечна кухня – Царево, Домашен социален патронаж – Царево, Домашен социален патронаж – Ахтопол, Училищен стол – Царево и
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИВ-ТРЕЙД”ООД, ЕИК 102182129, ул. Мара Гидик № 21, ет. 2, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 843231, E-mail: iv_trade@abv.bg, Факс: 056 843231

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 258714.24 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорите за обособени позиции 1 и 2 са сключени при хипотезата на чл. 43, ал. 2, т. 4 от ЗОП. На основание чл. 24 от Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, която влизе в сила от 20.10.2011 г. е необходимо да бъдат извършвани доставки в детските заведения на хранителни продукти произведени по БДС и други изискуеми от закона стандарти. В Количествената сметка към документацията на проведената обществена поръчка не фигурират артикули с гореспоменатите утвърдени стандарти, тъй като поръчката е открита преди влизане в сила на законодателните промени. Във връзка с чл. 24 от Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. сме изискали от фирмите спечелили съответните обособени позиции 1 и 2 да ни дадат ценови оферти по новите артикули по БДС със съотвено дадени от нас количества. Тези ценови оферти са включени като приложение № 2 към договорите и са допълнителна стойност върху първоначално достигнатата по КСС по поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор