Версия за печат

00184-2011-0009

BG-гр.Пещера: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, ул."Дойранска епопея " №17, За: инж.Петър Георгиев Абрашев, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0350 62203, E-mail: p.abrashev@abv.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: www.peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на строителен надзор на обект: “Доизграждане и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна и канализационна мрежи на улици “Георги Зафиров” и ул. “Александър Стамболийски” гр. Пещера , община Пещера, област Пазарджик, с два подобекта: 1. Подобект № 1: Осъществяване на строителен надзор на Реконструкция на ул. “Георги Зафиров “ гр.Пещера, включващ подмяна на съществуващ канализационен клон и подмяна на съществуващ питеен водопровод ; 2. Подобект № 2: Осъществяване на строителен надзор на Реконструкция на ул. “Александър Стамболийски “ гр. Пещера, включващ подмяна на съществуващ канализационен клон и подмяна на съществуващ питеен водопровод .”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Пещера ,улици “Георги Зафиров” и ул. “Александър Стамболийски” гр. Пещера ,с два подобекта
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на обществена поръчка ще бъде извършена услуга ,свързана с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на инвестиционните обекти, с два подобекта , включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация. С оглед на горепосоченото, Изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще изпълнява строителен надзор по смисъла на чл. 168 от Закона за устройството на територията (ЗУТ).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9450 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 9 от 16.12.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДОГ-83 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на строителен надзор на обект: “Доизграждане и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна и канализационна мрежи на улици “Георги Зафиров” и ул. “Александър Стамболийски” гр. Пещера , община Пещера, област Пазарджик, с два подобекта:
V.1) Дата на сключване договора
05.04.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.11.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АГРОВОДИНВЕСТ" ЕАД гр.София, бул."Цар Борис ІІІ" №136, Република България 1000, София, Тел.: 02 9559736, E-mail: avisof@abv.bg, Факс: 02 9559736

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 26487 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9450 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Очаква се договора за обществена поръчка да се финансира със средства,представени от ЕС на РБ по ОП "Околна среда /2007 -2013 г./ Схема за предоставяне на безвъзмездна фин. помощ BG161PO005/10/1.11/02/16. "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейнаи и отпадъчни води в агломерации над 10000 ЕЖ "

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка, относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в десетдневен (10) срок от:1.публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура;2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8 от ЗОП;3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба по чл.120, ал. 3 от ЗОП може да се подава от:1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл.120, ал.3, т. 1 и 4 от ЗОП; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл.120, ал.3, т. 2 от ЗОП;3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл.120, ал.3, т. 3. В случаите по чл.120, ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.Ако лицето не е уведомено – в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор