Версия за печат

01585-2012-0004

BG-гр. София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална служба за съвети в земеделието, ул. "Шосе Банкя" № 7, За: Йонка Йорданова, Директор на дирекция АФИОЧР, Република България 1331, гр. София, Тел.: 02 8100985;02 8100985, E-mail: office@naas.government.bg, Факс: 02 8100992

Място/места за контакт: ЦУ Национална служба за съвети в земеделието - деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.naas.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.naas.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Доставка на канцеларски материали за нуждите на НССЗ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Съгласно Технически спесификации - София и областните градове
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“ Доставка на канцеларски материали за нуждите на НССЗ ” - по приложен списък съдържащ видове и количества на канцеларските материали като копирна хартия, папки, класьори, пликове и др. Доставката ще се извършва периодично и на партиди по предварителна заявка и трябва да се доставя на място в 27-те териториални офиси на НССЗ, разположени в областните градове на страната.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22000000 (UB05)

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти (Офисни материали )


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12968.14 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 08.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЦУ-02-242 / Наименование:“ Доставка на канцеларски материали за нуждите на НССЗ
V.1) Дата на сключване на договора
05.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе" №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 97766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12968.14 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На основание чл.120 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. Публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. Получаване на решението по чл. 42, ал. 1, чл. 24 от НВМОП; 3. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор