I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. Тотлебен 21, За: Веселина Денчева, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, E-mail: marketing@pirogov.bg, Факс: 02 9520062
Място/места за контакт: сектор МООП
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов” ЕАД
бул. Тотлебен 21
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, съгласно спецификация.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30191000, 30192000
Описание:
Офис оборудване, без мебелировка
Принадлежности за офиса
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
239412 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 043 - 070433 от 03.03.2011 г.
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 003 - 004694 от 06.01.2012 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 41 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:сключен договор
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Мениджмънт Бизнес Машин ООД, ЕИК 000708921, бул. „Витоша” №146, БЦ България, вх. Б, ет. 5, Р.България 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 029831206
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2124 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 43 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:сключен договор
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ-98” ООД, ЕИК 121798467, бул. Ситняково № 39А, Р. България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 237288 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Обявлението е изпратено за публикуване в Приложението към Официален вестник на Европейския съюз на 04.04.2012 г. с вътрешен референтен номер: 2012-049698
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ