Версия за печат

00190-2012-0002

BG-Карнобат: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Георгиева, инж. Златина Димитрова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29116, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27147; 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, бул. "България" № 11, Център за административно - информационно обслужване и местни приходи, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на Център за настаняване от семеен тип – 2 бр. на територията на град Карнобат”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: - УПИ ІХ - 2306, кв. 173 по плана на гр. Карнобат, отреден за Център за настаняване от семеен тип; УПИ ІІІ - 4127, кв. 235 по плана на гр. Карнобат, отреден за Център за настаняване от семеен тип
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи (СМР) във връзка с изпълнение на проект: „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип – 2 бр. на територията на град Карнобат” по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013г. Строително-монтажните работи (СМР) ще се извършат съгласно одобрени технически проекти. Проектът се изпълнява по Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/011 от 28.12.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройство и община Карнобат.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете и количества строително - монтажни работи са подробно описани в Техническата спецификация и Количествените сметки, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
886028.18 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

275


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособена позиция № 1 е в размер на 4 600,00 (четири хиляди и шестстотин лева ) лв.; гаранцията за участие по обособена позиция № 2 е в размер на 4 250,00 (четири хиляди двеста и петдесет лева) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Гаранция за изпълнение - 3 (три) % от стойността на договора. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност шест месеца след изтичане срока на изпълнение на договора за строителство за съответната обособена позиция. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаването и задържането на гаранцията за изпълнение на договора (за обособена позиция № 1 и/или обособена позиция № 2) е уредено в чл. 11.2 и 11.5, раздел ХІ от проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат използва безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. Схема на плащане: а) Авансово плащане: в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора за изпълнение на СМР за съответната обособена позиция, изплатено в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво; б)Междинно плащане: предвижда се извършване на едно междинно плащане, в размер до 40 (четиридесет) % от стойността на договора за съответната обособена позиция. в)Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като от стойността на договора се приспаднат авансовото и междинното плащане. Останалите условия и начин на плащане са посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗОП, а именно: 1. участникът не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 и след срока, определен от комисията за представянето му; 2. за участника са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства по чл. 47, ал. 2; 3. участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за участника по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП – Образец № 30; 2.Административни сведения - Образец № 1; 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец № 2; 4.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – Образец № 3; 5.Регистрационни документи на участника: а)копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът юридическо лице или едноличен търговец, издадено не по-късно от 3 (три) месеца преди крайната дата за получаване на офертите (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); б)копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 ЗОП – Образец № 4 / Образец № 4а; 9.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – Образец № 5 / Образец № 5а; 10. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП – попълва се Образец № 6 / Образец № 6а; 11.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС – Образец № 7; 12.Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 14; 13.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 15; 14.Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 16; 15.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец № 17; 16.Декларация за запознаване с обекта– Образец № 18; 17.Данни за произход на материалите, които ще бъдат използвани при изпълнението на договора – Образец № 20; 18.Данни относно прилагани системи за контрол на качеството - Образец № 21; 19.План за опазване на околната среда – Образец № 22; 20.Декларация от представляващия участника, че качеството на СМР и на влаганите материали ще отговаря на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. 21.Валидна застрахователна полица за застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, които ще участват в изпълнението на СМР– заверено копие. 22.Декларация за наложени санкции от ДНСК/РНСК – Образец № 23; 23.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - нотариално заверено копие. 24.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението;25Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец № 25; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Оферта за участие - Образец № 26/26а; 2.Техническо предложение за изпълнение - Образец № 29/29а; 3.Работна програма за изпълнение на видовете работи - Образец № 19/19а; 4.Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 24; ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” 1.Ценова оферта - Образец № 27/27а; 2.Количествена сметка , остойностена - Образец № 28/28а; 3.Пълен набор анализи на единичните офертни цени, с включена печалба съответстващи на позициите в Количествените сметки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ – заверено копие; чуждестранните участници представят еквивалентен документ; б)информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмет на поръчката за 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – образец № 8; в)заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, оформени съгласно Закона за счетоводството, за участници, чийто отчети и баланси за предходните три години не са достъпни в Търговския регистър: - заверени копия на балансите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на отчетите за приходите и разходите за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); - заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство в свободен текст; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за икономическото и финансово състояние се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: а)Професионалната дейност от застрахователната полица за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ да отговаря на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя и да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата; чуждестранните участници представят документ, доказващ наличие на еквивалентна застраховка; б) оборотът на участника от извършени строително – монтажни работи през 2009, 2010 и 2011 г. трябва да бъде не по-малък от 1 000 000,00 (един милион лева) лв. в) размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да не е отрицателна величина общо за 2009, 2010 и 2011 г. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а”, „б” и „в” се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а)декларация, съдържаща списък на договори за строителство - изпълнени строително - монтажни работи през 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г., сходни с предмета на поръчката, придружени от препоръки за добро изпълнение – образец № 12; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през предходните пет години; преходните обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване; към декларацията участниците представят и договори за изпълнение, с приложени към тях количествено-стойностни сметки и/или оферти – заверени копия. Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на жилищни и смесени сгради с високо или средно,или ниско застрояване, както и изграждане и/или реконструкция на общественообслужващи сгради; б) списък на правоспособните технически лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, с приложени документи за образование, квалификация, професионална автобиография (образец № 10), трудов/граждански договор – заверени копия; списъкът трябва да включва ръководния екип от правоспособни технически лица, както и изпълнителския персонал, които ще участват в непосредственото изпълнение на поръчката – образец № 9; за изпълнителския персонал се прилагат заверени копия на документи, доказващи професионалната им квалификация, в зависимост от дейностите, които ще извършват. в) декларация за средно-списъчния състав на работниците на участника за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата; чуждестранните участници представят еквивалентна справка и/или декларация за брой осигурени лица за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата – образец № 11; участниците прилагат към декларацията и справка от НАП за брой осигурени лица за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата; чуждестранните лица прилагат към декларацията еквивалентна справка и/или декларация за брой осигурени лица предхождащ месеца на подаване на офертата; г)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец № 13; към декларацията участниците представят документ за собственост и/или договор за наем/лизинг. За машините и оборудването, които ще се ползват по силата на договор за наем и/или лизинг трябва да се представят документи, от които да е видно, че наемодателят и/или лизингодателят могат да се разпореждат с предоставената техника. Участниците могат да представят заверено копие на извлечение от инвентарна книга, от което да е видно, че разполагат с предлаганата техника, като за техниката, която е на лизинг се представя копие на договора за лизинг, придружен с приемателно-предавателен протокол или фактура. В представеното извлечение от инвентарната книга техниката трябва да бъде маркирана (обозначена) по подходящ начин. д)сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството – заверено копие; е)удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя – заверено копие и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за технически възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: а) участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на поне 5 договора през 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г., сходни с предмета на поръчката; Под предмет, "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на жилищни и смесени сгради с високо или средно,или ниско застрояване, както и изграждане и/или реконструкция на общественообслужващи сгради; б) ръководният персонал, който следва да се предвиди от изпълнителя да включва: •по 1 (един) ръководител обект за всяка обособена позиция - дипломиран строителен инженер, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 5 (пет) години; •по 1 (един) строителен техник за всяка обособена позиция с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години; •по 1 (един) специалист по контрол на качеството за всяка обособена позиция- правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; •по 1 (един) специалист отговорен за безопасността на труда за всяка обособена позиция – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация; в) изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват. г) участниците трябва да имат средно-списъчен състав за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата не по-малко от 20 работници за всяка обособена позиция; д) участниците трябва да осигурят следната механизация за изпълнение на строително-монтажните работи: - самосвал – 1 бр., багер – 1 бр., бордови автомобил – 1 бр., подемник – 1 бр., ударо-пробивни машини – 3 бр., електрожен – 1 бр.; е) сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството - обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; ж)Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Първа група, строежи от ІV и V категория; В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а”, „б”, „в”, "г", "д", "е" и "ж" се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности на участника. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансово предложение; тежест: 1
Показател: Технически показатели; тежест: 1

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 465452 от 20.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 90 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 90,00 (деветдесет лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 108,00 (сто и осем лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация и техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат, или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при Общината. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2012 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/011 от 28.12.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройство и община Карнобат.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, находящ се в УПИ ІХ - 2306, кв. 173 по плана на гр. Карнобат
1) Кратко описание

Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, находящ се в УПИ ІХ - 2306, кв. 173 по плана на гр. Карнобат, включва следните видове работи: земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, направа на покривна конструкция, направа на стоманена конструкция, зидарии, доставка и монтаж на дограма, довършителни работи, ел. инсталации, ВиК инсталации, отоплителна инсталация, вентилация, вертикална планировка, ограда, озеленяване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Изграждането на сградата включва: архитектурна част; конструктивна част; ел. част; ВИК част; част ОВК; част Благоустрояване; част вертикална планировка и настилки

Прогнозна стойност, без ДДС
460851.78 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 275

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, находящ се в УПИ ІІІ - 4127, кв. 235 по плана на гр. Карнобат
1) Кратко описание

Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, находящ се в УПИ ІІІ - 4127, кв. 235 по плана на гр. Карнобат, включва следните видове работи: земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, направа на покривна конструкция, направа на стоманена конструкция, зидарии, доставка и монтаж на дограма, довършителни работи, ел. инсталации, ВиК инсталации, отоплителна инсталация, вентилация, вертикална планировка, ограда, озеленяване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Изграждането на сградата включва: архитектурна част; конструктивна част; ел. част; ВИК част; част ОВК; част Благоустрояване; част вертикална планировка и настилки.

Прогнозна стойност, без ДДС
425176.4 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 275