Версия за печат

00193-2011-0020

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" " № 8, За: Петя Иванова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: petiva@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Елеонора Станоева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строителни и монтажни работи за въвеждане на енергоспестяващи мерки и за вътрешно обновяване на обект учебен блок № 8 на ТУ - София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Технически университет - София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

С настоящата поръчка се предвижда подобряване на образователната инфраструктура на учебен блок 8 на Технически университет – София чрез изпълнение на мерки за повишаване на енергийна ефективност в съответствие със Закона за енергийната ефективност и вътрешно обновяване. Поръчката ще бъде изпълнявана по вече изработени технически проекти за строежа и включва изпълнение на следните дейности: Обекът на поръчката се състои от следните обособени позиции: - Oбособена позиция № 1 - «Извършване на строителни и монтажни работи за въвеждане на енергоспестяващи мерки на обект учебен блок № 8 на ТУ – София»; - Обособена позиция № 2 - «Извършване на строителни и монтажни работи за вътрешно обновяване на обект учебен блок № 8 на ТУ – София». Обектът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строителни и монтажни работи; фактическо завършване на строежа; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени СМР в т.ч. съставяне на необходимите актове и протоколи, в т.ч. и за скрити работи, за успешно проведени приемни изпитвания за извършени СМР, предаване на строежа от Строителя на Възложителя с Констативен акт образец № 15 за установяване годността за приемане на строежа (за обособена позиция № 1) / с Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа (за обособена позиция № 2); регистриране пред органа, издал разрешението за строеж въвеждането на обекта в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация (за обособена позиция № 1); гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45261000, 45321000, 45421000, 45332000, 45430000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Покривни работи
Топлоизолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Довършителни строителни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
230892.22 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Oрганизация за изпълнение на поръчката, гарантираща качественото й и в оферирания срок изпълнение; тежест: 48
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 12
Показател: Цена; тежест: 14
Показател: Размер на авансовото плащане; тежест: 4
Показател: Средна часова ставка; тежест: 12
Показател: Други показатели за ценообразуване; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 13 от 02.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 31.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 28 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:«Извършване на строителни и монтажни работи за вътрешно обновяване на обект учебен блок № 8 на ТУ – София»
V.1) Дата на сключване договора
21.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СЕВЕКС ИНЖЕНЕРИНГ" ООД, ЕИК: 831561740, гр. София, о-на Столична, район Младост,, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8660502, Факс: 02 8660502

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 230892.22 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 230892.22 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Финансирането на обособена позиция № 2 се извършва със средства по проект на ТУ-София с Фонд Научни изследвания.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 3 и всеки заинтересован участник - в случаите по т. 2. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. В тридневен срок от получаването й възложителят е длъжен да изпрати до Комисията за защита на конкуренцията становище по жалбата, подкрепено при необходимост с доказателства.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор