Версия за печат

01585-2011-0004

BG-гр. София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална служба за съвети в земеделието, ул. "Шосе Банкя" № 7, За: Биляна Петрова, Началник-отдел „Координация на дейностите", Република България 1331, гр. София, Тел.: 02 8100988, E-mail: office@naas.government.bg, Факс: 02 8100992

Място/места за контакт: ЦУ Национална служба за съвети в земеделието - деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.naas.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.naas.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Доставка на канцеларски материали по проект № 29/111/00173 ” по сключен договор между Национална служба за съвети в земеделието и Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, Програма за развитие на селските райони 2007-2013г

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Съгласно Технически спесификации - зависимост от мястото на провеждане на обученията
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“ Доставка на канцеларски материали по проект № 29/111/00173 ” по сключен договор между Национална служба за съвети в земеделието и Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. С настоящата поръчка се цели: да се осигури канцеларски материали за провеждане на професионални обучения на земеделски производители. За всеки курсист е предвиден комплект с материали, който включва папка/чанта за документи, бадж и офис материали, необходими за водене на записки от курсиситите и за предоставяне/размножаване на курсистите на комплект от учебни материали. Доставката ще се извършва периодично и на партиди съгласно планираните групи за професионално обучение.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22000000 (UB05)

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти (Офисни материали )


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4952.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 28.12.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЦУ-02-213 / Наименование:“ Доставка на канцеларски материали по проект № 29/111/00173 ” по сключен договор между Национална служба за съвети в земеделието и Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, Програма за развитие на селските райони 2007-2013г
V.1) Дата на сключване на договора
23.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе" №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 97766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11490.93 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4952.87 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предмет на обществената поръчка e “ Доставка на канцеларски материали по проект № 29/111/00173 ” по сключен договор между Национална служба за съвети в земеделието и Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, Програма за развитие на селските райони 2007-2013г

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На основание чл.120 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. Публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. Получаване на решението по чл. 42, ал. 1, чл. 24 от НВМОП; 3. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор