Версия за печат

00246-2012-0006

BG-с. Ковачево, обл. Ст.Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: Татяна Татарова, Р България 6265, с. Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителен обем към договор №10879/27.06.2011г. с предмет „Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО с подмяна на ДРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ и 72 блока на ГРЧ на КА-9”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителен обем към договор №10879/27.06.2011г. с предмет „Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО с подмяна на ДРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ и 72 блока на ГРЧ на КА-9”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
167346.55 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

11151


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 11500 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителен обем към договор №10879/27.06.2011 г. с предмет „Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО с подмяна на ДРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ и 72 блока на ГРЧ на КА-9”
V.1.1) Дата на сключване договора
16.03.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Енергоремонт Гълъбово”АД, ЕИК по БУЛСТАТ: 833103535, кв. Индустриален, Република България 6280, гр. Гълъбово, Тел.: 0418 62086, Факс: 0418 63690

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 167346.55 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

По време на замерване на дебелината на тръбите на ГРЧ на КА-9, което бе извършено след спирането му за рехабилитация, бе установено голямо износване на пакетите на 8 блока от ГРЧ, които предварително не са били предвидени за подмяна. Поради особеностите на конструкцията на горивните уредби на този котел някои от геометричните размери на присъединяване на ДРЧ към тях се различават от проектните и в процеса на монтиране на новата нагревна повърхност се наложи да бъдат извършени корекции, свързани с полагането на допълнително количество труд и разходи за материали и консумативи. Същевременно след извършване в пълен обем на дефектовката на нагревните повърхности, се установи необходимостта от възлагане на допълнителни или в по-голям спрямо предвидения обем дейности, извършването на които не бе предвидено в предварителния обем, но тяхното извършване е крайно наложително с оглед осигуряването на необходимото качество на ремонта. За наличието на този допълнителен обем трябва да се вземе предвид и обстоятелството, че няколко поредни години рехабилитацията на блок 5 бе отлагана за следващи години и на КА-9 не беше извършван ремонт с достатъчна продължителност за пълно отдефектоване и подмяна на такъв тип елементи, което бе причина за непредвиждането им в предварителния обем към договора. Изпълнението на тази задача не може да се възложи на друг изпълнител, поради характера и особеностите на ремонтните дейности, които трябва да се извършат. При подмяната на блокове на ДРЧ се използват системи за монтаж и демонтаж на тръбните пакети, монтирани от фирмата-изпълнител по основния договор, които се използват също така и при подмяната на блоковете на ГРЧ, ТПП, завесите на ШПП и КПП-ІІ. Няма място и възможност за инсталиране на допълнителни системи за монтаж и демонтаж, тъй като работното място е едно, а операциите, които ще се извършват по договора за допълнителния обем са взаимосвързани с тези по основния договор. Последователно изпълнение на тези дейности ще доведе до значително удължаване на ремонта на котела, което ще доведе до нарушение на графика на ремонтната програма за 2011 г. с произтичащите от това санкции и загуби. При изпълнение на тези ремонтни дейности ще се работи на едно и също работно място и на различни коти по височина, по едно и също време, което не е препоръчително да се извършва от различни изпълнители от гледна точка на осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд. Стойността на допълнителния обем ремонтни дейности е 9.44% от стойността на основния договор, което удовлетворява изискванията на чл.103, ал.2, т.7 от ЗОП.