Версия за печат

02718-2012-0006

BG-с. Фотиново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално ДП - Смолян, ТП Държавно ловно стопанство "Борово", местност "Вълча поляна", За: Недялка Юмет, Р България 4571, с. Фотиново, Тел.: 03553 2428, E-mail: ddsborovo@dag.bg, Факс: 03553 2428

Място/места за контакт: инж.Александър Климентов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от ЗГДруго (моля пояснете): Дейности по чл. 165, ал.1 от ЗГ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги по реда на ЗОП за закупуване на канцеларски материали , офис-консумативи и офис-техника за нуждите на административното и стопанско обслужване на ТП ДЛС "Борово".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: местност "Вълча поляна"
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предоставяне на услуги по реда на ЗОП за закупуване на канцеларски материали , офис-консумативи и офис-техника за нуждите на административното и стопанско обслужване на ТП ДЛС "Борово".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000 (UB05)

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти (Офисни материали )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 0, Най-висока оферта: 10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-висок процент отстъпка от действащите цени; тежест: 80
Показател: Най-кратък срок на доставка; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 464308 от 09.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на услуги за закупуване на канцеларски материали, офис-консумативи и офис-техника през 2012 г.
V.1) Дата на сключване договора
12.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда",ЕИК:000885099, район "Младост", бул. "Цариградско шосе"№139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov.@officel.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор