I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Южноцентрално ДП - Смолян, ТП Държавно ловно стопанство "Борово", местност "Вълча поляна", За: Недялка Юмет, Р България 4571, с. Фотиново, Тел.: 03553 2428, E-mail: ddsborovo@dag.bg, Факс: 03553 2428
Място/места за контакт: инж.Александър Климентов
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Предоставяне на услуги по реда на ЗОП за закупуване на канцеларски материали , офис-консумативи и офис-техника за нуждите на административното и стопанско обслужване на ТП ДЛС "Борово".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
местност "Вълча поляна"
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Предоставяне на услуги по реда на ЗОП за закупуване на канцеларски материали , офис-консумативи и офис-техника за нуждите на административното и стопанско обслужване на ТП ДЛС "Борово".
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22000000 (UB05)
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
(Офисни материали
)
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 0, Най-висока оферта: 10000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-висок процент отстъпка от действащите цени; тежест: 80
Показател: Най-кратък срок на доставка; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 464308 от 09.01.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на услуги за закупуване на канцеларски материали, офис-консумативи и офис-техника през 2012 г.
V.1)
Дата на сключване договора
12.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Кооперация "Панда",ЕИК:000885099, район "Младост", бул. "Цариградско шосе"№139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov.@officel.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор