Версия за печат

00338-2011-0015

BG-Разград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул."Бели Лом"№37А, За: инж.Петя Стефанова и Виргиния Станкова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618146; 084 618171, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Секретар на Община Радград и ст.юрисконсулт в звено "Обществени поръчки" в Дирекция "Правно и нормативно обслужване"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България, Област Разград, Община Разград, франко обектите, включени в обществената поръчка. В предмета на обществената поръчка са обхванати административната сграда на Община Разград и обектите, посочени в Раздел Втори-Пълно описание на поръчката.
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка обхваща дейност по доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и принадлежности за офиса за потребностите на общинската администрация, второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства по шест обособени позиции: №1 „Регистри, счетоводни книги класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон”; №2 „Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство и други принадлежности за техника”; №3 „Самокопирна хартия и други видове хартия за копиране”; №4 „Безконечна хартия за компютърни принтери”; №5 „Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса”; №6 „Принадлежности и консумативи за фотокопирни машини”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000, 30140000, 30197640, 30199330, 30190000, 30125000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Безконечна хартия за компютърни принтери
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Части и принадлежности за фотокопирни машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 428695 от 25.02.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 456935 от 15.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 65 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали” по об.поз.№1„Регистри, счет. книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от хартия или от картон”,№2„Калкулатори и изч.машини, използвани за водене на счетоводство и др. принадлежности за техника”, №3„Самокопирна хартия и др. видове хартия за копиране”,№4 „Безконечна хартия за комп. принтери”,№5„Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса" и №6
V.1) Дата на сключване договора
16.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„САРА-55” ЕООД ЕИК 103677439, район Одесос, ул. „Братя Миладинови”, бл.63, вх.А, ет.2, ап.6, Република България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 632507, E-mail: avgusta1@abv.bg, Факс: 052 632508

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Частично със средства по национални, европейски и други програми, проекти, фондове и частично със средства от бюджета на Община Разград и нейните разпоредители, съгласно бюджетните години попадащи в срока на изпълнение на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор