Версия за печат

00360-2012-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Св. Г.Софийски" № 1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovka-hospital.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал” в УМБАЛ “Александровска” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Всички сградни блокове и самостоятелни клиники - до етажа, на който е разположена клиниката,намиращи се на територията на болницата – ул. “Св.Г.Софийски” № 1, Клиника по пластично - възстановителна и естетическа хирургия , намираща се в Стоматологичен факултет на ул. "Св.Г.Софийски" № 3
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за пациентите на лечебното заведение - броят на пациентите за ден е между 450 и 650; Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за дежурния персонал на лечебното заведение - персонала, който получава храна ежедневно храна е около 80 човека;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 159 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал
V.1) Дата на сключване договора
16.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЛИБЪРТИ ФУД СЪРВИСИС” ЕООД и ЕИК 130015233, ж.к. „Св.Троица”, ул.”Коньовица” № 65, Р България 1309, София, Тел.: 02 8221985, Факс: 02 9200274

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Постъпила жалба в КЗК под № ВХР-306-17.02.2012г. от участник срещу Решение №77/07.02.2012г. на Изп.директор за обявяване класирането на участниците и участникът, определен за изпълнител в проведената открита процедура по ЗОП с предмет:“Доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал” в УМБАЛ “Александровска” ЕАД, обявена с Решение № 625/08.12.2011г. Възложителят с Решението си е предвидил сключване на договор на 17.03.2012г. - дата, на която изтича сключения договор за 3 година № 142/17.03.2009г. по предходната открита процедура.Имайки предвид, че лечебното заведение не може да остане без доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал, тъй като това би застрашило живота и здравето на пациентите и служителите, при наличие на подадена жалба и императивната разпоредба на чл.41, ал.5 от ЗОП, единствената възможност за възложителя е прилагането на чл.90, ал.1, т. 4 от ЗОП. Договорът по проведената процедура на договаряне без обявление се сключва за срок до влизане в сила на всички решения по обжалваната открита процедура.