Версия за печат

00530-2011-0146

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Емил Диков, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg, Факс: 02 98593014

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение – адресите на Териториалните дирекции/Офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на чакащи клиенти, съгласно Приложение 1 от договора.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ, включваща изпълнение на следните услуги: • Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; • Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди - ежемесечно; • Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа и удължаване на «живота» на системата - ежемесечно; • Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; • Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение до 1 /един/ час след получаването му; • Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; • Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; • Софтуерна поддръжка; • Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващите по заявка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72514000

Описание:

Услуги по управление на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 42 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ
V.1) Дата на сключване договора История
12.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МЕДИ 2000" ЕООД, БУЛСТАТ 175216963, гр.София, р-н Красна поляна, жк. Красна поляна, бл.205, вх.В, ет.3, ап.5, Република България 1000, София, Тел.: 08 87361805, E-mail: office@medi-2000.com

URL: http://www.medi-2000.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7200 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Месечната цена за поддръжка на системите се заплаща от възложителя, по банкова сметка на изпълнителя, не по-късно от 60 дни след представяне в дирекция БФ, ЦУ на НАП, на обобщения месечен приемателно-предавателен протокол и фактура, подписани от координатора по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, Факс: 02 9267464

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор