Версия за печат

00111-2011-0005

BG-Котел: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община-Котел, пл. "Възраждане" №1, За: Ренета Христова - гл.експерт, Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община-Котел
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление и администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в Община-Котел"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция 1: „Подобряване на управлението на човешките ресурси”. 1.Разработване на анализи и оценки за ефективното прилагане на съвременни процедури за управление и развитие на човешки ресурси /УРЧР/, включително планиране и оценка на нуждите от персонал, набиране, подбор, интервюиране, назначаване и въвеждане на персонала, задържане на персонала; прилагане на нормативната рамка по управление на човешките ресурси. 2. Актуализиране и изпълнение на стратегия за ефективно управление и развитие на човешките ресурси в Община- Котел. 3. Разработване и усъвършенстване на концепция за управление на изпълнението - методологии, вътрешни правила и процедури, на инструкции и наръчници, указания за работа, планове за действие и други документи свързани с управлението и развитието на човешките ресурси в общинската администрация. 4.Изграждане на стратегически подход за обучение, тренинг и развитие и прилагане на подход за обучение, тренинг и развитие, който гарантира развитието на ключовите компетенции, необходими за постигане на качество, справедливост и прозрачност при предоставяне на услугите от общината. 5. Стимулиране на благополучието на служителите и подобряване на комуникацията на работното място. Обособена позиция 2: „Повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в Община-Котел” 1. Обучение по управленски умения. 2. Обучение по разработената система за управление изпълнението на дейността - атестация. 3. Обучение за техники по подбор, задържане и мотивиране на персонала. 4. Обучение: “Управление на промяната”.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79630000, 79632000

Описание:

Услуги, свързани с "Човешки ресурси", без услуги по набиране, подбор и предоставяне на персонал
Услуги, свързани с обучение на персонала


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
76382.4 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Качество на Техническата оферта, с подпоказатели за оценка, различни за всяка обособена позиция; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14 / Наименование:”Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в община Котел”, обособена позиция 1 „Подобряване на управлението на човешките ресурси”
V.1) Дата на сключване на договора
12.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ХЮМЪН РИСОРСИЗ” ООД, ул.”Юри Венелин” № 12, ет.3, РБългария 1000, София, Тел.: 02 4341093, E-mail: nevena.tsacheva@ihr.bg, Факс: 02 8588716

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 67600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64221.6 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 15 / Наименование:”Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в община Котел”, обособена позиция 2 „Повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в община Котел”
V.1) Дата на сключване на договора
12.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ХЮМЪН РИСОРСИЗ” ООД, ул.”Юри Венелин” № 12, ет.3, РБългария 1000, София, Тел.: 02 4341093, E-mail: nevena.tsacheva@ihr.bg, Факс: 02 8588716

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12800 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12160.8 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Администратимен капацитет". Договор за финансиране № 10 – 21 – 10 / 01.06.2011г. на проект ”Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на ролята и укрепване на капацитета на служителите в община Котел”.

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на настоящата МОП е открита с Решение № РД-17-468/ 08.11.2011 г. на Кмета на Община-Котел. С Решение № РД-17-41/ 07.02.2012 г. са определени изпълнителите на всяка от двете обособени позиции на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор