Версия за печат

00193-2011-0018

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" " № 8, За: Донка Симеонова - юрисконсулт в ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: petiva@tu-sofia.bg

Място/места за контакт: Донка Симеонова - юрисконсулт в ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ и авариен ремонт на сградния фонд на Студентски общежития и столове (СОС) на ТУ – София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ТУ-София, СОС
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Текущ и авариен ремонт на сградния фонд на Студентски общежития и столове (СОС) на ТУ – София

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45400000, 45421000, 45410000, 45430000, 45442100, 45261000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Работи по полагане на мазилка
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване
Покривни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
100000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Качествени характеристики на предложените материали, които ще бъдат доставени и вложени в обекта; тежест: 5
Показател: Сума от единичните цени на всички видове работи; тежест: 60
Показател: Средна часова ставка; тежест: 20
Показател: Други показатели за ценообразуване; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 11 от 02.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26 / Наименование:Текущ и авариен ремонт на сградния фонд на Студентски общежития и столове (СОС) на ТУ – София
V.1) Дата на сключване на договора
07.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Билд Инженеринг В.В.Р." ООД, ЕИК:121508145, гр. София, район Триадица, жк. "Мотописта", бл. 11Е, Р. България 1404, гр. София, Тел.: 02 9583050, Факс: 02 9582704

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 3 и всеки заинтересован участник - в случаите по т. 2. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. В тридневен срок от получаването й възложителят е длъжен да изпрати до Комисията за защита на конкуренцията становище по жалбата, подкрепено при необходимост с доказателства.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор